راه معدن چینی ها در انتظار همت مسئولان/ جاده‌ای که در بُن بست کمبود اعتبار به افتتاح نرسید

راه معدن سنگ آهن معروف به معدن چینی ها که در وسط یک روستا در شهر راین بعد از ماه ها هنور نیمه کاره رها شده و مشکلاتی برای اهالی ایجاد کرده است. به گزارش فت فتو؛ راه معدنی در وسط یک روستا در شهر راین نیمه کاره رها شده و مشکلاتی برای اهالی ایجاد […]

راه معدن سنگ آهن معروف به معدن چینی ها که در وسط یک روستا در شهر راین بعد از ماه ها هنور نیمه کاره رها شده و مشکلاتی برای اهالی ایجاد کرده است.

به گزارش فت فتو؛ راه معدنی در وسط یک روستا در شهر راین نیمه کاره رها شده و مشکلاتی برای اهالی ایجاد کرده است.

احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چندین ماه است که قرار بود مسیر این طرح معدنی اصلاح شود که هنوز خبری نیست و موجب ایجاد مزاحمت و مشکل برای ما شده است.

زهرا صبحانی شهروند راینی اظهار کرد: جاده گزک و گودر که در مسیر معدن چینی ها واقع شده است قرار بوده سه ماه و نیم پیش بتن ریزی کنند که به گودر وصل شود ولی متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدامی انجام ندادند و اگر شب یک نفر به این قالب ها برخورد کند مشکل ساز می شود و کسی از مسئولین هم جوابگو نیستند. 

اکبر امینی شهروند راینی بیان کرد: این معدن هیچ در آمدی برای مردم این شهر ندارد و هر دفعه به پیمانکار جدید داده می شود.

در این زمینه محسنی بخشدار راین در گفتگو با فت فتو؛ گفت: مقرر شده بود که سرمایه گذار در خصوص آسفالت این محور اقدام کند و پیشنهاد آن‌ها استفاده از بتن بود که هنوز به علت نبود نقدینگی اجرایی نشده و امیدواریم زودتر کار انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: جلسات متعددی برگزار شده که به زودی شاهد بتن ریزی مسیر و اتمام آن خواهیم بود یک میسر کوتاه سازه ها نصب شده و تا الان هشدار دهنده ندارد که علائم نصب می کنیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




راه معدن چینی ها در انتظار همت مسئولان/ جاده‌ای که در بُن بست کمبود اعتبار به افتتاح نرسید

منبع:آرمـان
? راه معدن چینی ها در انتظار همت مسئولان/ جاده‌ای که در بُن بست کمبود اعتبار به افتتاح نرسید