راه اندازی موکب بین المللی شهید سلیمانی در کرمان

کرمان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از راه اندازی موکب بین المللی شهید سلیمانی در شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی موکب بین‌المللی با حضور ۴۳ کشور دنیا در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد. وی با […]

کرمان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از راه اندازی موکب بین المللی شهید سلیمانی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی موکب بین‌المللی با حضور ۴۳ کشور دنیا در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد.

وی با بیان اینکه کمیته مردمی ذیل ستاد دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی تشکیل شده است گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مردمی برگزار کردن برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته مردمی ستاد در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده است و همین الگو در تمام استان‌های کشور نیز وجود دارد تا کارها و برنامه‌ها مردمی انجام شود گفت: شهر کرمان میزبان زائران حاج قاسم است و از ظرفیت تکایا و مساجد برای اسکان زائران حاج قاسم استفاده می‌شود.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی پای کار هستند و در زمینه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند که در پخت غذا و اطعام، اسکان مسافران و راه‌اندازی ایستگاه صلواتی فعالیت می‌کنند عنوان کرد: موکب بین‌الملل با حضور ۴۳ کشور دنیا راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی زائران حاج قاسم نیز در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود افزود: راهنمای زائر به‌صورت اندروید انجام می‌شود که به زائران خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی می‌کند.

کد خبر ۵۳۸۳۷۶۴




راه اندازی موکب بین المللی شهید سلیمانی در کرمان

منبع: مــهر
? راه اندازی موکب بین المللی شهید سلیمانی در کرمان