راه اندازی باجه بانک رفاه در فهرج در دستور کار سازمان تامین اجتماعی

ابوالفضل عفت نژاد گفت: راه اندازی باجه بانک رفاه در فهرج در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار میگیرد. به گزارش فت فتو؛ با حضور ابوالفضل عفت نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور مسائل و مشکلات تامین اجتماعی شعبه فهرج بررسی شد. وی در سفر به فهرج پس از بازدید […]

ابوالفضل عفت نژاد گفت: راه اندازی باجه بانک رفاه در فهرج در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار میگیرد.

به گزارش فت فتو؛ با حضور ابوالفضل عفت نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور مسائل و مشکلات تامین اجتماعی شعبه فهرج بررسی شد.

وی در سفر به فهرج پس از بازدید از بخش های مختلف اداری تامین اجتماعی این شهرستان در جلسه ای مشترک با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس شورای شهر، بخشدار مرکزی و رییس تامین اجتماعی حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی امام جمعه، مهندس سعیدنیا فرماندار و رحمت الله رکن آبادی رییس شورای شهر در این جلسه ضمن قدردانی از عملکرد سرکارخانم محمدزاده، خواستار رسیدگی به وضعیت ساختمان شعبه، راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی، راه اندازی بانک رفاه و کانون بازنشستگان، اختصاص سهمیه بیمه برای قالیبافان، بکارگیری نیروهای بومی در تامین اجتماعی و مساعدت در پرداخت معوقه ۲۴ ماهه بیمه نیروهای شهرداری شدند.

فرحناز محمدزاده رییس شعبه تامین اجتماعی فهرج نیز در این جلسه چالش ها، نقاط قوت، نقاط ضعف و گزارش کاملی از آمار و عملکرد شعبه را تشریح نمود.

همچنین ابوالفضل عفت نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور در نشست بررسی مسائل و مشکلات شعبه فهرج گفت: وضعیت ساختمان تامین اجتماعی فهرج مشهود و زیبنده مردم این شهرستان نیست و باید فکر اساسی برای آن شود. 

وی افزود: علیرغم اینکه ملاک ما در سطح بندی شعب جمعیت بیمه شده زیر ۳ هزار نفر است اما در فهرج با توجه به اینکه منطقه ای محروم اسد از استانداردها کوتاه و مجوز شعبه را تا ۲ هزار نفر میدهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به سرعت گرفتن خدمات الکترونیکی در این تامین اجتماعی گفت: بدنبال این هستیم سطح خدمات را در مناطق محروم ارتقا بدهیم.

عفت نژاد در ادامه قول مساعد داد باجه بانک رفاه و کانون بازنشستگان در فهرج پیگیری و راه اندازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین پیرامون استفاده از نیروهای بومی در تامین اجتماعی فهرج بیان کرد: امسال برای اولین بار در سازمان تامین اجتماعی سهمیه بومی اعمال کردیم و ما نیز معتقدیم نیروهای بومی کمک بهتری به مردم میتوانند داشته باشند‌.


انتهای پیام/عباسزاده
 




راه اندازی باجه بانک رفاه در فهرج در دستور کار سازمان تامین اجتماعی

منبع:آرمـان
? راه اندازی باجه بانک رفاه در فهرج در دستور کار سازمان تامین اجتماعی