راه‌اندازی مرکز ام‌آر‌آی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان/۸۰ تخت بیمارستانی نیازمند تجهیزات

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از آغاز به‌کار مرکز ام‌آر‌آی در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان با استفاده از اعتبارات وزارت بهداشت و کمک خیران خبر داد. شهبار حسن‌پور امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های سیرجان در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: ۸۰ تخت بیمارستانی سیرجان آماده است و […]


نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از آغاز به‌کار مرکز ام‌آر‌آی در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان با استفاده از اعتبارات وزارت بهداشت و کمک خیران خبر داد.

شهبار حسن‌پور امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های سیرجان در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: ۸۰ تخت بیمارستانی سیرجان آماده است و نیازمند تجهیزات لازم درمانی است تا بتوانیم بخش کرونا را به‌طور کامل از بخش‌های درمانی جدا کرده و به بیماران نیز بیشتر و سریع‌تر خدمات‌رسانی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال دستگاه ام‌آرآی بیمارستان امام رضا (ع) نصب و راه‌اندازی شد که از محل اعتبارات وزارت بهداشت و خیران سیرجانی تامین و پرداخت شده است و انتظار می‌رود خیران نیز در تامین تجهیزات ۸۰ تخت بیمارستانی نیز پیشقدم شوند.

به گزارش فارس، با توجه به نبود ام‌آرآی بیمارستانی در سیرجان بیماران باید هزینه بالایی را به بخش خصوصی بپردازند و یا به مرکز استان مراجعه کنند که این دستگاه نقش موثری در رفع مشکلات بیماران خواهد داشت و همچنین با توجه به جولان کرونا در شهرستان مهاجرپذیر سیرجان تجهیز ۸۰ تخت ذکر شده و جداسازی بخش درمانی از کرونا می‌تواند در درمان این بیماری و سایر بیماری‌های واگیردار مؤثر باشد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب





راه‌اندازی مرکز ام‌آر‌آی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان/۸۰ تخت بیمارستانی نیازمند تجهیزات

منبع: فــارس
?راه‌اندازی مرکز ام‌آر‌آی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان/۸۰ تخت بیمارستانی نیازمند تجهیزات :اخبار استان کرمان ورزشی