راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی در استان کرمان موافقت شد. به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان، […]

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی در استان کرمان موافقت شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد کرمان و جمعی از مسئولان شامگاه دوم آبان ماه در محل باغ موزه وزیری کرمان، برگزار شد.

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع) و ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره بیان کرد: با پیشنهاد مردم کرمان برای راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی در استان کرمان موافقت می‌کنم. کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی از این حمایت برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه کرمان ظرفیت میزبانی دائمی این رویداد را دارد، ادامه داد: سیاست دولت سیزدهم در برنامه‌های فرهنگی و هنری، تمرکززدایی از پایتخت است، تا برنامه‌ها و رویدادها را با توجه به ظرفیت و امکانات در سراسر کشور توزیع کند.

شالویی با اشاره به شعار جشنواره امسال یعنی «وحدت در کثرت» و حضور اقوام مختلف در ایران که پیوند قلبی و عاطفی با یکدیگر دارند، اظهار کرد: بهترین نوع هنر را می‌توان در موسیقی محلی خود که پیشینه دیرینه‌ای دارد پیدا کرد در این راستا وزارت ارشاد نیز حمایت ویژه‌ای از موسیقی اصیل ایرانی خواهد داشت.

انتهای پیام




راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان