راهپیمایی ۲۲ بهمن در بسیاری از شهرهای کشور برگزار شد

به گزارش فت فتو، مردم شهرهای تهران، اهواز، قزوین، مشهد، قم، تبریز، اصفهان، ساری  و ….  از دقایقی قبل از آغاز رسمی مراسم از مسیرهای اعلام شده در حال حرکت به سمت میادین اصلی شهرهای خود هستند. در مسیرهای راهپیمایی برنامه‌های متنوعی مانند پرواز بادباک‌های رنگی، اجرای سرودهای انقلابی و… برای مردم در […]


به گزارش فت فتو، مردم شهرهای تهران، اهواز، قزوین، مشهد، قم، تبریز، اصفهان، ساری  و ….  از دقایقی قبل از آغاز رسمی مراسم از مسیرهای اعلام شده در حال حرکت به سمت میادین اصلی شهرهای خود هستند.


در مسیرهای راهپیمایی برنامه‌های متنوعی مانند پرواز بادباک‌های رنگی، اجرای سرودهای انقلابی و… برای مردم در نظر گرفته شده است.


استان مازندران


راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۶۱ نقطه از شهر‌ها و مناطق استان مازندران آغاز شد.


راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امروز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مسیر‌های ۶۱ گانه شهر‌ها و مناطق مازندران برگزار می‌شود.


راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ساری مرکز استان مازندران از میدان ساعت آغاز شد و راهپیمایان پس از عبور از خیابان جمهوری اسلامی، میدان ابن شهر آشوب، بلوار شهید قاسمی در میدان امام خمینی (ره) تجمع می‌کنند.


کهگیلویه و بویراحمد


مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرها و روستاهای این استان، در هوای سرد با حمل دست نوشته‌ها و سردادن شعارهای انقلابی، حرکت در مسیرهای تعیین شده چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب را آغاز کرده‌اند.


مردم غیور و تاریخ ساز شهر یاسوج مرکز این استان هم  به صحنه آمده‌اند تا فریاد کنند راه سردار دلها قاسم سلیمانی همیشه ادامه خواهد داشت.


دوستداران انقلاب با حضور در این اجتماع و جشن بزرگ ملی بار دیگر وحدت و همدلی ، عشق و علاقه و دلبستگی و وفاداری خود را به آرمانهای والای انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارند.


کرمان


 آغاز راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در کرمان از چهار راه طالقانی به سمت میدان عاشورا در حال برگزاری است.


در این مراسم، پیر و جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان از قشرهای مختلف کارمند و فرهنگی، دانشجو و دانش آموز، کارگر و کشاورز و کسبه، دست در دست و هم‌صدا با هم با سردادن شعارهایی پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنند.


راهپیمایان کرمانی با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل و الله اکبرضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام می‌کنند.


این خبر به روز رسانی می شود…..


انتهای پیام/




راهپیمایی ۲۲ بهمن در بسیاری از شهرهای کشور برگزار شد

منبع: ایـلنا
? راهپیمایی ۲۲ بهمن در بسیاری از شهرهای کشور برگزار شد