راهپیمایی ۳۰ میلیونی اربعین زمینه ساز ظهور است

امام جمعه رودبار جنوب در جلسه هم‌ اندیشی با خادمین موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب گفت: راهپیمایی سی میلیونی اربعین زمینه ساز ظهور است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان جلسه هم اندیشی امام جمعه رودبار جنوب با خادمین موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام برگزار شد.   حجت الاسلام […]

امام جمعه رودبار جنوب در جلسه هم‌ اندیشی با خادمین موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب گفت: راهپیمایی سی میلیونی اربعین زمینه ساز ظهور است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان جلسه هم اندیشی امام جمعه رودبار جنوب با خادمین موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام برگزار شد.

 
حجت الاسلام افشارمنش در جمع اعضای موکب سیدالشهدا شهرستان رودبار اظهار کرد: خدمت به زائرین امام حسین (ع) توفیقی است از جانب خداوند که نصیب هر کسی نمی‌شود.
 
امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: راهپیمایی سی میلیونی اربعین زمینه ساز ظهور است.
 
 وی تاکید کرد: رعایت تقوی، اخلاص و نظم و انظباط و توجه به کارهای فرهنگی مد نظر خادمین باشد.
 
موسی توحیدی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رودبار جنوب نیز در این جلسه با بیان اینکه موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شهرستان رودبار جنوب از ابتدای شهریور برای خدمت‌رسانی به زائران در اربعین آمادگی دارد، گفت: نظم و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مد نظر باشد.
 
وی با اشاره به اینکه عرصه خدمت اعضاء ستاد بازسازی عتبات عالیات در رودبار در راستای توسعه عشق به ائمه اطهار (ع) است، اظهار کرد: خوشبختانه این ستاد آثار و برکات خطیر و با عظمتی داشته و از روزی که این مسیر با مجاهدت‌ها و رشادت‌های عده‌ای آغاز شد تا‌کنون برنامه‌های بزرگی برای موکب انجام شده است.
 
اعزام خادمین موکب از اول شهریور ماه آغاز می‌شود
 
مراد سنجری مسئول موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب گفت: چهل‌و‌پنج خادم از شهرستان رودبار و جازموریان در قالب یک موکب به کشور عراق در کربلا معلی اعزام خواهد شد.
 
وی افزود: طی سال‌ گذشته عملکرد موکب رودبار در کربلا بسیار درخشان بود و در این راستا همکاری دستگاه‌های اجرایی با این موکب باید بیش از پیش باشد.
 
سنجری خاطر نشان کرد: خدمت به زئراین اباعبدالله‌الحسین (ع) سراسر نور و برکت است و با وجود این موکب و خدمت به زائرین اربعین برکت به شهرستان سرازیر خواهد شد و هرگونه همکاری برای خدمت به اباعبدالله‌الحسین (ع) موجبات افزون شدن این برکت خواهد شد.
 
سنجری با بیان اینکه قریب به چهل‌و‌پنج خادم از شهرستان در قالب یک موکب به کربلا اعزام خواهند شد، گفت: با تشکیل (یازده کمیته) کمیته اسکان، آشپز خانه، تاسیسات آب و برق، پشتیبانی، فرهنگی، انتظامات، بهداشت و درمان، نقلیه، بانوان، پذیرایی، جهت خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) به عراق اعزام خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: اعزام خادمین موکب از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد و به تدریج در چندین کاروان راهی کشور عراق می‌شوند.
 
انتهای خبر/پورحیدر




راهپیمایی ۳۰ میلیونی اربعین زمینه ساز ظهور است

منبع:آرمـان
? راهپیمایی ۳۰ میلیونی اربعین زمینه ساز ظهور است