راهپیمایی مردم زرند در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی محکوم کردن جنایات وحشیانه واقعه امامزاده شاهچراخ شیراز در شهرستان زرند با حضور پرشور مردم خداجوی و ولایتمدار این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد به گزارش فت فتو، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی محکوم کردن جنایات وحشیانه واقعه امامزاده شاهچراخ شیراز در شهرستان زرند با حضور پرشور […]

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی محکوم کردن جنایات وحشیانه واقعه امامزاده شاهچراخ شیراز در شهرستان زرند با حضور پرشور مردم خداجوی و ولایتمدار این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد

به گزارش فت فتو، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی محکوم کردن جنایات وحشیانه واقعه امامزاده شاهچراخ شیراز در شهرستان زرند با حضور پرشور مردم خداجوی و ولایتمدار این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد. 
 

راهپیمایان در حالیکه پیشاپیش آنان امام جمعه، فرماندار ،جمعی از مسئولین اجرایی ، خانواده‌های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران در حرکت بودند با فریادهای کوبنده انقلابی مسیر خیابان شهدای محراب ، خیابان امام ره تا چهار راه برق را طی نمودند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت شدند. 
 
حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم نشانه عشق و علاقه وفاداری آنان به نظام و انقلاب و دست آوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
در پایان توسط یکی از راهپیمایان قطعنامه ای قرائت شد و شرکت کنندگان با مشت های گره گرده و فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق . بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.
انتهای پیام /قنبرزهی 




راهپیمایی مردم زرند در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

منبع:آرمـان
? راهپیمایی مردم زرند در محکومیت حادثه تروریستی شیراز