راهپیمایی حمایت از مردم غزه ۶ بهمن‌ماه در کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از مردم غزه ۶ بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود. حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: با توجه به اتفاقات منطقه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و حمله‌ور شدن رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از مردم غزه ۶ بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: با توجه به اتفاقات منطقه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و حمله‌ور شدن رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، شاهد هستیم که جنایات این رژیم بیش از ۱۰۰ روز است که ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در این مدت بیش از ۲۵ هزار زن، کودک و غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند، این وحشی‌گری‌ها و ددمنشی‌ها هر روز ادامه دارد و هر روز به تعداد شهدا افزوده می‌شود و متأسفانه سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی به‌دلیل اینکه تحت نفوذ آمریکا هستند، حاضر نیستند برای این مردم مظلوم کاری انجام دهند.

وی بیان کرد: مردم غزه تحت شدیدترین حملات، مشکلات و سختی‌ها هستند و بیشترین ظلم به این مردم مظلوم و مقاوم وارد می‌شود و در چند روز گذشته نیز شاهد حملات رژیم صهیونیستی در سوریه علیه مستشاران نظامی ایران بودیم که در این حمله پنج تن از مستشاران ایرانی به شهادت رسیدند.

انجم‌شعاع با بیان اینکه راهپیمایی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جمعه این هفته نیز پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی مردم شهر کرمان از محل مصلی امام علی علیه‌السلام تا میدان بسیج برگزار می‌شود تا مردم کرمان بار دیگر انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای خبر/م




راهپیمایی حمایت از مردم غزه ۶ بهمن‌ماه در کرمان برگزار می‌شود

منبع:آرمـان
? راهپیمایی حمایت از مردم غزه ۶ بهمن‌ماه در کرمان برگزار می‌شود