راه‌های روستایی استان کرمان امسال در مسیر توسعه

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در کرمان گفت: امسال دولت در بودجه توجه ویژه‌ای به راه‌های روستایی داشته که با تصویب مجلس امسال اعتبارات خوبی به ره‌های روستایی استان اختصاص می‌یابد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، مداح قائم مقام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در مراسم تودیع […]

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در کرمان گفت: امسال دولت در بودجه توجه ویژه‌ای به راه‌های روستایی داشته که با تصویب مجلس امسال اعتبارات خوبی به ره‌های روستایی استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، مداح قائم مقام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: مسولیت احداث راههای روستایی حدود دوسال است که به سازمان راهداری منتقل شده و اعتبارات آن تا کنون از طریق استانداریها تخصیص مییافته که کافی هم نبوده است.

وی افزود: اما امسال دولت در بودجه توجه ویژه ای به راههای روستایی داشته و در صورت تصویب نهایی در صحن مجلس اعتبارات خوبی برای راههای روستایی استانها از جمله استان کرمان دیده شده است.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: ۱۵هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکاریم و برای نگهداری جاده های کشور ۶۰هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم که یک سوم آن را هم در اختیار نداریم و آنچه مردم از کمبود و مشکلات در جاده ها می بینند ناشی از همین کمبود اعتبار است.

در این جلسه از خدمات سیدعلی حاج سیدعلیخانی مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قدردانی و احسان عراقی زاده بعنوان مدیرکل جدید استان در این اداره معرفی شد.




راه‌های روستایی استان کرمان امسال در مسیر توسعه

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? راه‌های روستایی استان کرمان امسال در مسیر توسعه