راه‌اندازی پلیس گردشگری در استان کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، بیان کرد: تعدد آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی در استان کرمان نیاز بیش از پیش به موضوع پلیس گردشگری را افزایش داده است. وی با اشاره به اینکه یکی از مباحث بسيار […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، بیان کرد: تعدد آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی در استان کرمان نیاز بیش از پیش به موضوع پلیس گردشگری را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مباحث بسيار حساس و قابل توجه در صنعت توريسم، مقوله امنيت در کشور ميزبان است، افزود: چنانچه يک کشور از ضريب امنيت بالاتری برخوردار باشد تمايل بيشتری برای سفر به آن کشور وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تصریح کرد: با توجه به اينکه ايران از جمله کشورهايی به شمار می‌رود که‌ از جاذبه‌های گردشگری بي‌شماری بهره می‌برد بنابراین ايجاد پليس گردشگری برای گردشگران در آن ضروری است.

وی با اشاره به ثبت ۷ اثر جهانی، ۷۰۰ اثر ملی و ۷ هزار اثر شناخته شده در استان کرمان افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل میان اداره‌کل میراث‌فرهنگی و نیروی انتظامی برای ارائه خدمات به گردشگران و همچنین جلوگیری از تورهای غیرمجاز، توانستیم تا درصد بالایی موفق عمل کنیم که امیدواریم با ایجاد پلیس گردشگری این میزان موفقیت افزایش بیشتری یابد.

فعالی ادامه داد: پلیس گردشگری کرمان با همکاری دفتر خدمات مسافرتی کبوتران حرم راه‌اندازی شده است و نیروهایی که در طرح مذکور با این اداره ‌کل همکاری دارند در حال فرا گرفتن آموزش‌های لازم و مرتبط هستند.

انتهای پیام




راه‌اندازی پلیس گردشگری در استان کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? راه‌اندازی پلیس گردشگری در استان کرمان