راه‌اندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان

فت فتو/کرمان رییس سازمان صمت جنوب کرمان از راه اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان و وصل همه شهرستان های جنوب کرمان به این مرکز خبر داد. مسلم مروجی فرد با اشاره به مزیت های راه اندازی راه اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه گفت: ماموریت این مرکز یکپارچه‌سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه های ارتباطی وپاسخگویی […]

فت فتو/کرمان رییس سازمان صمت جنوب کرمان از راه اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان و وصل همه شهرستان های جنوب کرمان به این مرکز خبر داد.

مسلم مروجی فرد با اشاره به مزیت های راه اندازی راه اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه گفت: ماموریت این مرکز یکپارچه‌سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه های ارتباطی وپاسخگویی به درخواست ها و نیازهای شهروندان در بخش های صنعت، معدن و تجارت می باشد.

وی اظهار داشت: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت جنوب کرمان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی و یا شهرستان مورد درخواست ارجاع و پس از دریافت کد رهگیری قابل پیگیری می باشد.

 مروجی فرد گفت: ارباب رجوع از طریق تماس با سامانه مربوطه، درخواست، شکایت و یا سوال خود را مطرح، این تماس همزمان در سامانه وزارت صمت و سازمان قابل مشاهده و پیگیری می باشد.

وی گفت: این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین پوشش کانال های ارتباطی نظیر تلفن، نمابر، پیامک، درگاه‌های اینترنتی، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و هموطنان محترم می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir از خدمات پاسخگویی یکپارچه این سامانه بهره مند شوند.

انتهای پیام




راه‌اندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? راه‌اندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان