راه‌اندازی اردوهای دانش‌آموزی «راهیان مکتب شهید سلیمانی» در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان با اشاره به حضور جمع زیادی از مردم کشور و سایر کشورها در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: باید زمینه حضور دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیر گلزار بین‌المللی شهدای کرمان با اشاره به حضور جمع زیادی از مردم کشور و سایر کشورها در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: باید زمینه حضور دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مدون در این گلزار فراهم شود.

وی از شهدا به عنوان الگوهای اثربخش تربیتی و فرهنگی نام برد و بیان کرد: شهدا برای انقلاب، نظام و جامعه ما نعمت هستند و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

رضایی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مختلف در سطح مدارس، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد زیادی از دانش‌آموزان متقاضی حضور در گلزار شهدای کرمان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر راه‌اندازی اردوهای راهیان‌نور حاج قاسم سلیمانی در سطح مدارس استان تأکید کرد و افزود: در این اردوهای دانش‌آموزی باید برنامه‌های جذاب فرهنگی (روایت‌گری، اجرای نمایش، پخش نماهنگ، سرود دانش‌آموزی و …) مورد توجه قرار گیرد.

رضایی با بیان اینکه سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ راه‌اندازی می‌شود، گفت: با توجه به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود، امکان برگزاری اردوهای راهیان‌نور کشوری نیز در گلزار شهدای کرمان وجود دارد.

انتهای پیام




راه‌اندازی اردوهای دانش‌آموزی «راهیان مکتب شهید سلیمانی» در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? راه‌اندازی اردوهای دانش‌آموزی «راهیان مکتب شهید سلیمانی» در کرمان