رانندگان در جاده های عنبرآباد شاخه گل و تراکت آموزشی می گیرند

کرمان_رییس پلیس راه جنوب استان کرمان از اهداء بیش از ۱۰۰۰ شاخه گل و ۱۵۰۰ تراکت آموزشی با موضوع رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امیر معین الدینی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: خون گرمی و مهمان نوازی مردمان جنوب استان کرمان همیشه شهره عام و خاص بوده و […]

کرمان_رییس پلیس راه جنوب استان کرمان از اهداء بیش از ۱۰۰۰ شاخه گل و ۱۵۰۰ تراکت آموزشی با موضوع رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امیر معین الدینی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: خون گرمی و مهمان نوازی مردمان جنوب استان کرمان همیشه شهره عام و خاص بوده و از این رو کارکنان پلیس راه شهرستان عنبرآباد به همراه برخی از اعضای شورای تأمین این شهرستان در ابتکاری جالب اقدام به اهدا بیش از ۱۰۰۰ شاخه گل و ۱۵۰۰ تراکت آموزشی بین رانندگان و مسافران نوروزی کردند.

وی، با بیان اینکه این طرح به منظور افزایش ارتباط صمیمانه پلیس با مردم و با رویکرد آموزش شهروندان و پیشگیری از تصادفات انجام شده است افزود: پلیس راه جنوب استان کرمان با تمام توان نیرویی و خودرویی خود در این ایام حضور داشته و تمام تلاش خود را برای تسهیل عبور و مرور در ایام انجام می‌دهد.

کد خبر ۶۰۶۶۰۵۴




رانندگان در جاده های عنبرآباد شاخه گل و تراکت آموزشی می گیرند

منبع: مــهر
? رانندگان در جاده های عنبرآباد شاخه گل و تراکت آموزشی می گیرند