رانندگان برای سفر در جاده ها تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

علی رضایی با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی و احتمال ادامه بارش ها از رانندگان گفت: در صورت ورود به جاده ها حتما با تجهیزات زمستانه تردد کنند. به گزارش راه ارمان سرهنگ علی رضایی گفت: در صورت ادامه بارش ها و نزولات آسمانی، احتمال لغزنده بودن جاده ها و معابر وجود دارد که در […]

علی رضایی با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی و احتمال ادامه بارش ها از رانندگان گفت: در صورت ورود به جاده ها حتما با تجهیزات زمستانه تردد کنند.

به گزارش راه ارمان سرهنگ علی رضایی گفت: در صورت ادامه بارش ها و نزولات آسمانی، احتمال لغزنده بودن جاده ها و معابر وجود دارد که در کنار حضور تیم های پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی و راه های فرعی و روستایی از رانندگان و مردم هم می خواهیم از تجهيزات ايمني غافل نشوند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و از وضعیت جوی راه ها مطلع شوند ضمن اینکه تمامی ماموران پلیس راه و پاسگاه های پلیس راه در جاده ها و محورهای اصلی و فرعی استان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانند به آنها مراجعه کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: رعايت فاصله طولي بيشتر با سایر خودروها، رانندگي با سرعت مطمئنه، اطمينان از سالم بودن وسيله نقليه قبل از حركت و بخصوص اطمينان از سالم بودن سيستم روشنايي و برف‌پاك كن، از موارد بسيار مهم براي رانندگي در چنين شرايط جوي، محسوب مي‌شود.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




رانندگان برای سفر در جاده ها تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

منبع:آرمـان
? رانندگان برای سفر در جاده ها تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند