رابُر و قلعه‌گنج در وضعیت زرد کرونایی/ تاکید بر رفع عادی‌انگاری

فت فتو/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: باید پیوست های رسانه ای لازم درخصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی داشته باشیم و عادی انگاری را از جامعه بزداییم. رحمان جلالی ظهر امروز ۲۴ دی ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان اظهار کرد: بیش از هفت میلیون نفر در کشور تاکنون به کرونا […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: باید پیوست های رسانه ای لازم درخصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی داشته باشیم و عادی انگاری را از جامعه بزداییم.

رحمان جلالی ظهر امروز ۲۴ دی ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان اظهار کرد: بیش از هفت میلیون نفر در کشور تاکنون به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان کرمان افزود: در هفته گذشته فقط شهرستان سیرجان در وضعیت نارنجی قرار داشت اما در هفته جاری کوهبنان نیز به سیرجان پیوست و در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: در هفته جاری شهرستان های رابر و قلعه گنج در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان های استان در وضعیت آبی هستند.

وی در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی مراسم معنوی اعتکاف، از هفته جاری کمیته های ستاد کرونای استان کرمان فعال شوند و توصیه می کنیم افرادی که دُز یادآور واکسن را تزریق کرده اند در برنامه اعتکاف شرکت کنند. البته اعتکاف حتما برگزار خواهد شد.

جلالی با بیان اینکه تیم های واکنش سریع در شهرستان های سیرجان و کوهبنان در اسرع وقت تشکیل جلسه دهند، اظهار کرد: باید پیوست های رسانه ای لازم درخصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی داشته باشیم و عادی انگاری را از جامعه بزداییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به احتمال ابتلای دانش آموزان به کووید ۱۹ عنوان کرد: انجمن اولیا و مربیان در حوزه سلامت دوباره احیاء شوند.

وی بر لزوم مدیریت و اندیشیدن تدبیر لازم در حوزه دارو تاکید کرد و افزود: از هفته جاری قرارگاه مقابله با کرونا در استان فعال می شود و مهمترین راه کنترل وضعیت، پیشگیری است.

جلالی بیان کرد: باید اقدامات لازم در زمینه تشویق مردم در راستای تزریق واکسن کرونا صورت گیرد. کار واکسیناسیون تسهیل و در این راستا بخشی از طرح شهید سلیمانی فعال شود.

انتهای پیام




رابُر و قلعه‌گنج در وضعیت زرد کرونایی/ تاکید بر رفع عادی‌انگاری

منبع: ایـسنا
? رابُر و قلعه‌گنج در وضعیت زرد کرونایی/ تاکید بر رفع عادی‌انگاری