رئیس ستاد انتخابات استان: هیچ موضوع امنیتی خاصی در شعب اخذ رای استان کرمان نداشتیم

نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: وضعیت همه شعب استان در حالت عادی قرار دارند و موضوع امنیتی خاصی در هیچ یک از شعب اخذ رای استان نداشتیم. رحمان جلالی بعد از ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تدابیر و تمهیداتی که اندیشیده شده بود، همه شعب اخذ رای […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: وضعیت همه شعب استان در حالت عادی قرار دارند و موضوع امنیتی خاصی در هیچ یک از شعب اخذ رای استان نداشتیم.

رحمان جلالی بعد از ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تدابیر و تمهیداتی که اندیشیده شده بود، همه شعب اخذ رای از ساعت هشت صبح کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به وجود ۲۴۳۷ شعبه اخذ رای در استان بیان کرد: کار همه دستگاه‌های احراز هویت بر مبنای اتاق وضعیت که در ستاد انتخابات ایجاد کردیم، پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان این مطلب که حدود ۹۶۰ شعبه اخذ رای سیار است، عنوان کرد: ۹۶ صندوق ما مربوط به مناطق صعب العبور است لذا باتوجه به وضعیت جوی و برودت هوای روز گذشته همه عوامل این صندوق‌ها را به محل شعبه اخذ رای اعزام کردیم.

وی ادامه داد: وضعیت همه شعب استان در حالت عادی قرار دارند و موضوع امنیتی خاصی در هیچ یک از شعب اخذ رای استان نداشتیم.

جلالی بیان کرد: پایان وقت قانونی اخذ رای‌گیری ساعت ۱۸ است و اگر نیاز به تمدید داشته باشد با درخواست وزیر کشور و تایید شورای نگهبان تمدید خواهد شد.

انتهای پیام




رئیس ستاد انتخابات استان: هیچ موضوع امنیتی خاصی در شعب اخذ رای استان کرمان نداشتیم

منبع: ایـسنا
? رئیس ستاد انتخابات استان: هیچ موضوع امنیتی خاصی در شعب اخذ رای استان کرمان نداشتیم