رئیس سازمان بسیج فعالان اقتصادی: امنیت اقتصادی را برای تجار فراهم کرده‌ایم

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تحقق مکتب شهید سلیمانی است و باید تعریف مکتب در اقتصاد را داشته باشیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در آیین افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان کرمان با […]

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تحقق مکتب شهید سلیمانی است و باید تعریف مکتب در اقتصاد را داشته باشیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، غلامرضا حسن‌پور صبح امروز در آیین افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان مکتب یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم تنها در بحث نظامی مطرح نیست و شامل همه ابعاد زندگی این شهید بزرگوار می‌شود، گفت: باید دید که حاج قاسم چه کرد که توانست جلوی داعش بایستد و مستضعفین دنیا را جمع کند؟

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه دشمن در حوزه اقتصادی کشور و مردم ما را مورد هدف قرار داده است، گفت: در این شرایط وظیفه داریم، مکتب شهید سلیمانی در اقتصاد را دنبال کنیم و حضور بسیج در این مجموعه به همین جهت است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در بسیج فعالان اقتصادی ایجاد و اجرای مکتب شهید سلیمانی در اقتصاد است، بیان کرد: ما باید تعریف مکتب در اقتصاد، تهیه راهبرد و اجرای استراتژی‌ها را داشته باشیم.

حسن‌پور با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که رهبر معظم انقلاب، مباحث اقتصادی را در انتخاب شعارهای سال مدنظر قرار داده‌اند، افزود: اگر به این شعارها و منویات حضرت آقا عمل می‌شد، امروز تا این اندازه مشکلات اقتصادی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها نه تنها برای تحقق شعارهای اقتصادی عمل نکردیم گاهی حتی برعکس هم عمل شده است، ادامه داد: باید همه مولفه‌های اقتصادی را تعریف کرده و با روحیه جهان شمول شهید سلیمانی همه را بدون توجه به حزب و ظاهر دور خود جمع کرده و به وسط میدان بیاوریم.

منابع معدنی استان کرمان تا ۲۰ سال آینده تمام می‌شود
آمار فقر زیبنده استان کرمان نیست/ ۵۰۰۰۰۰ نفر در بهشت معادن کشور شب‌ها سر بر بالین فقر می‌گذارند
سهم ناچیز مردم کرمان از ظرفیت‌های عظیم بهشت معادن ایران /چرا حقوق دولتی معادن به کرمان برنگشت؟

رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه بسیج تجار و فعالان اقتصادی به موضوعات بین المللی هم ورود کرده، بیان کرد: هم اکنون تیم ما در روسیه مستقر است و با کمک اتاق بازرگانی کار را آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شعار ما در اقتصاد “حمایت، هدایت و نظارت است”، گفت: بسیج می‌خواهد کمک کند، مین زدایی کرده و امنیت اقتصادی برای تجار فراهم کند و بسیج به دنبال منافع نیست.

حسن‌پور با اشاره به دیگر اقدامات بسیج بیان کرد: بسیج بیابان زدایی را نیز در دستورکار داشته و در این راستا مجموعه دانش بنیان، مالچ غیرنفتی سازگار با طبیعت را تولید می‌کند.

انتهای پیام/۵۱۱/

 




رئیس سازمان بسیج فعالان اقتصادی: امنیت اقتصادی را برای تجار فراهم کرده‌ایم

منبع: تسنــیم
? رئیس سازمان بسیج فعالان اقتصادی: امنیت اقتصادی را برای تجار فراهم کرده‌ایم