رئیس سازمان بسیج دانش آموزی: جوهره مکتب حاج قاسم روحیه ایستادگی و مقاومت است

کرمان – فت فتو – رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: جوهره اصلی مکتب حاج قاسم سلیمانی، روحیه مقاومت و ایستادگی است و رمز پیروزی ما در آینده از این مسیر می گذرد که راه حل مشکلات کشور است. به گزارش فت فتو، مجتبی باستان عصر یکشنبه در ویژه برنامه نسل سلیمانی با بیان اینکه یکی […]

کرمانفت فتو – رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: جوهره اصلی مکتب حاج قاسم سلیمانی، روحیه مقاومت و ایستادگی است و رمز پیروزی ما در آینده از این مسیر می گذرد که راه حل مشکلات کشور است.

به گزارش فت فتو، مجتبی باستان عصر یکشنبه در ویژه برنامه نسل سلیمانی با بیان اینکه یکی از سوالات دانش آموزان ما چرایی ترور شهید سلیمانی و شهدای هسته است افزود: آمریکایی ها بدنبال تسلط بر منطقه غرب آسیا که قلب دنیا نامیده می شود، هستند تا بر آبراهه های جهانی تسلط پیدا کنند.

وی ادامه داد: همچنین منطقه غرب آسیا پل ارتباطی تجارت، انرژی، اقتصاد و فناوری دنیا است و نزول ادیان بزرگ دنیا در این منطقه قرار دارد که به همین دلایل قدرت های بزرگ می خواهند بر این منطقه تسلط پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی تصریح کرد: استکبار جهانی به خاطر مسلط شدن بر منطقه غرب آسیا و تامین امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی ناامنی را در منطقه دائم جابجا می کنند و حاج قاسم در برابر تمام دنیای استکبار ایستاد.  

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی با نیروهای مخلص خود در مقابل نقشه های استعماری ابرقدرت های دنیا ایستاد و آنها را نقش بر آب کرد.

باستان تاکید کرد: تزریق روحیه امید به مردم منطقه، اعتماد به باورهای دینی، ارائه الگوی موفق دفاع مردمی، متوجه کردن مردم منطقه به نصرت الهی و به امت واحده از جمله آثار حضور و اقدامات حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بود.

وی بیان کرد: دشمنان کور دل فکر می کنند حاج قاسم از بین رفته است، اما شهید سلیمانی در قلب، مردان، زنان، جوانان، نوجوانان و کودکان کشورهای منطقه حضور دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی افزود: استکبار جهانی فکر می کرد با ترور حاج قاسم راهش پایان می یابد، اما سردار سلیمانی همیشه زنده است و راه او به یک الگو در کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی امروز به رمز موفقیت کشورهای منطقه و جهان تبدیل شده است و در دنیا کسی نیست شهید سلیمانی را نشناسد و کشورهای استکبار بدانند این نور خاموش ناشدنی است.

باستان خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: حاج قاسم الگوی موفقی برای ما است که می توان از سبک زندگی او آموخت.

ولایتمداری، روحیه مردمداری، ایثار و انفاق، توسل به ائمه و اهل بیت(ع)، روحیه مقاومت و خودباوری از مهمترین مولفه هایی است که باید دانش آموزان به آنها توجه کنند.

ویژه برنامه نسل سلیمانی با حضور جمعی از اعضای تشکل های دانش آموزی و استان کرمان و مسئولان، در گلزار شهدای شهر کرمان و در جوار بارگاه پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این آیین که با اجرای برنامه های مختلف همراه بود،  به طور همزمان از شبکه شاد در فضای مجازی برای دانش آموزان سراسر کشور پخش شد.




رئیس سازمان بسیج دانش آموزی: جوهره مکتب حاج قاسم روحیه ایستادگی و مقاومت است

منبع: ایرنـا
? رئیس سازمان بسیج دانش آموزی: جوهره مکتب حاج قاسم روحیه ایستادگی و مقاومت است