رئیس دادگستری رفسنجان: عملکرد مسوولان نباید موجب بدبینی مردم به نظام شود

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: عملکرد مسوولان نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم را نسبت به نظام بدبین کند. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی امروز در همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان اظهار کرد: همه کسانی که در نظام اسلامی مسوولیت دارند باید قدر این فرصت خدمت‌گزاری را بدانند. […]


رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: عملکرد مسوولان نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی امروز در همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان اظهار کرد: همه کسانی که در نظام اسلامی مسوولیت دارند باید قدر این فرصت خدمت‌گزاری را بدانند.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان ادامه داد: بنا به توصیه امام علی(ع)، قدرت و مسوولیت نباید مانند طعمه برای رسیدن منافع باشد، بلکه امانتی‌ست که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است و مبادا در این مسوولیت خیانتی صورت گیرد. 

وی اضافه کرد: تمام گرفتار‌ی‌های ما در کشور از آن‌جاست که بعضی نگاهی که به مسوولیت‌شان دارند، استفاده از جایگاه و قدرت برای منافع شخصی است.

پورمحمدی تصریح کرد:

عملکرد مسوولان نباید موجب بدبینی مردم به نظام شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس و اعضای شورای شهر پای مطالبات مردم باشند و نباید بین آنان و مردم فاصله باشد.

وی متذکر شد: کار کردن در شهرداری با حق مردم و حق بیت‌المال ارتباط زیادی وجود دارد که مصوبات باید طبق قانون اجرا شود و به بهانه سرعت‌بخشیدن به کارهای عمرانی خیانت صورت نگیرد.

پورمحمدی یادآور شد: استفاده نابه‌جا از اموال شهرداری و کمک به نهادهای دولتی از سوی شهرداری‌ها ممنوع است.گاهی برخی مصوبات باطل شده اما همچنان شهرداری‌ها آن را اجرا می‌کنند. 

تصویب بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری‌های استان

شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ در مجموع از ۵۸۰۰ مصوبه شوراهای اسلامی استان تقریبا ۴۱۸۸ مصوبه تایید و به تصویب کمیته‌های انطباق سراسر شهرستان‌های استان رسید که ۷۲ درصد از مصوبات مطابقت با قانون داشت. 

وی ادامه داد: سال گذشته ۶۵۰۰ میلیارد بودجه شهرداران سراسر استان تصویب و به‌طور کامل محقق شد و امسال کل بودجه به ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید که ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





رئیس دادگستری رفسنجان: عملکرد مسوولان نباید موجب بدبینی مردم به نظام شود

منبع: فــارس
? رئیس دادگستری رفسنجان: عملکرد مسوولان نباید موجب بدبینی مردم به نظام شود