رئیس جمهور تکلیف استاندار کرمان را روشن کند

کرمان – خطیب جمعه کرمان گفت: از وزیر کشور و رئیس جمهور تقاضا داریم هرچه زودتر تکلیف استاندار و سایر مسئولین استان را مشخص شود. به گزارش فت فتو حجت الاسلام احمد شیخ بهایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی انسان براساس تلاش […]

کرمان – خطیب جمعه کرمان گفت: از وزیر کشور و رئیس جمهور تقاضا داریم هرچه زودتر تکلیف استاندار و سایر مسئولین استان را مشخص شود.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام احمد شیخ بهایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی انسان براساس تلاش و تکرار وقتی به گناه می‌رسد، راحت ان را پس بزند و هنگام انجام واجبات راحت ان را انجام دهد لذا درمجموع تقوا یعنی اینکه خداوند را در زندگی محور قرار بدهیم‌.

وی با بیان این مطلب که رفتار ائمه معصومین (س) مصداق بارز رعایت تقوای الهی است، ابراز داشت: در روز قیامت فقط تقوای الهی ملاک قرار می‌گیرد، هیچکس به داد انسان نمی‌رسد و این روز قصه نیست بلکه واقعیت دارد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه هر فاصله‌ای که از گناه می‌گیریم از آتش فاصله می‌گیریم چراکه همین گناه خود آتش است، عنوان کرد: این مستکبران و فاسدان درونشان آتش است که به دیگران ظلم می‌کنند اما پس از مرگ هیچکدام از این خبرها نیست و فقط اعمال و رفتار انسان‌ها ملاک قرار می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب که جهاد با کفار و منافقین همان جهاد اکبر است، افزود: رزمندگان اسلام در این جهاد فداکاری کردند و به شهدا عرضه می‌داریم راه شما ادامه دارد و همین ثمره خون شما است که امروز رزمندگان ما مقابل کفار جهانی ایستاده‌اند.

رئیس جمهور تکلیف استاندار کرمان را روشن کند

حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به اینکه رزمندگان ما در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادند و نفتکش سر تا پا مسلح آمریکا را به سخره گرفتند، اظهار داشت: روز روشن نفتکش ایرانی را توقیف می‌کنند اما رزمندگان ما با شجاعت کامل نفتکش را تسخیر کردند. ما انتقام سخت حاج قاسم را اینگونه می‌خواهیم، ما از مسئولان می‌خواهیم به گونه‌ای فعالیت کنند که آمریکا هیچ مکان جای در منطقه نداشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هفته بسیج دانش آموزی کفت: انجام کمک‌های مومنانه، فعالیت‌های علمی، آمادگی دفاعی، شرکت در برنامه ۱۳ آبان و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به موضوع جهاد اقتصادی، بیان داشت: ما در این مبارزه دستورالعمل اقتصاد مقاومتی را داریم، از وزیر کشور و رئیس جمهور تقاضا داریم هرچه زودتر تکلیف استاندار و سایر مسئولان استان را مشخص شود.

وی با بیان این مطلب که مسئولان جدید استان از جمله شهردار کرمان انتظار داریم با تلاش و حرکت جهادی کارها را به پیش ببرند، تصریح کرد: کرمان یک شهر ملی و بین مللی است و حاج قاسم مختص به کرمان و ایران نیست لذا این شهر مسئولان و اقداماتی می‌خواهد که در تراز حاج قاسم و بین المللی باشد.

لزوم پی گیر پرداخت حق روستاها از معادن

حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به اینکه دولت در خصوص واکسیناسیون به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است، افزود: یک جهاد دیگر، جهاد روشن گری است، مسئولان در بین مردم باید حضور پیدا کنند، شبهه را دست کم نگیرید لذا شبهات را باید در رسانه‌ها تبیین کرد.

وی اظهار کرد: طبق گفته ریاست جمهور آیا حق یک درصد روستاها از معادن پرداخت می‌شود؟ باید این امر پیگیری شود همچنین فعالیت کارخانه به دلیل بدهی به بانک‌ها نباید تعطیل شود.

امام جمعه موقت کرمان بیان داشت: کشاورزی استان نیاز به مشاوره و اصلاح الگوی کشت دارد تا دلال بازی‌ها به معنی منفی به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه برای باران و بارندگی باید دعا کرد، ابراز داشت: با توجه به هفته فرهنگ عمومی باید فرهنگ و سبک زندگی خود را اسلامی کنیم و براساس قانون اسلام فعالیت کنیم.

کد خبر ۵۳۴۴۳۰۶




رئیس جمهور تکلیف استاندار کرمان را روشن کند

منبع:مــهر
? رئیس جمهور تکلیف استاندار کرمان را روشن کند