رئیس جمعیت هلال احمر: امدادرسانی زمینی و هوایی به مردم سیل‌زده رونق گرفت؛ ارسال محموله ۴۰ تنی ارتش به منطقه

گروه استان‌ها – رئیس جمعیت هلال‌احمر از رونق گرفتن امدادرسانی زمینی و هوایی به مردم سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت: حموله ۴۰ تنی ارتش به کرمان ارسال شد. – اخبار استانها – پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با بیان اینکه جلسه جمع بندی اقدامات انجام شده در […]

گروه استان‌ها – رئیس جمعیت هلال‌احمر از رونق گرفتن امدادرسانی زمینی و هوایی به مردم سیل زده جنوب کرمان خبر داد و گفت: حموله ۴۰ تنی ارتش به کرمان ارسال شد.

– اخبار استانها –

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با بیان اینکه جلسه جمع بندی اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان و کارهایی که باید در این مناطق انجام شود با حضور وزیر کشور و مسئولان کشوری و استانی در رودبار جنوب برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه الان شب شده و امکان پرواز و امداد هوایی وجود ندارد بیشتر امدادسانی‌های ما از طریق زمینی و با خودروهایی که می‌توانند این مسیر را طی کنند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه جمع‌بندی خوبی انجام شد گفت: تا کنون کمک‌های خوبی توسط جمعیت هلال احمر به مردم سیل زده جنوب استان کرمان انجام شده و هلال احمر تمام توان خود را برای امداد‌رسانی به مردم انجام داده و انجام می‌دهد‌.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه امدادرسانی به مردم سیل زده ادامه دارد و ما مردم را تنها نمی‌گذاریم افزود: راه ارتباطی برخی از روستاها قطع شده و امکان دسترسی به آنها وجود نداشته و فقط امکان امداد و دسترسی هوایی امکان پذیر است .

وی با اشاره به انتقال و جابه‌جایی بیماران پرریسک و پرخطر و مادران باردار به منطقه امن و بیمارستان بیان کرد: ارتباطات ما با مردم این مناطق تقریباً با تلفن همراه یا تلفن ثابت برقرار است .

کولیوند با بیان اینکه کمک‌های لازم تا غروب به مردم این مناطق رسیده است و امدادسانی هلال احمر در شب تعطیل نمی‌شود گفت: یک محموله ۴۰ تنی توسط ارتش به هلال احمر داده شده که به سمت کرمان اعزام شده است .

۵ نفر گرفتار در مناطق سیل زده شرق استان کرمان با امداد هوایی به ریگان منتقل شدند
وزیر کشور: ماشین‌آلات مهندسی ‌”سپاه، ارتش و وزارت راه” به مناطق‌ سیل‌زده کرمان اعزام شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر: امدادرسانی به روستاهای محصور در سیل با ۳ فروند بالگرد انجام می‌شود

وی با اشاره به اینکه محموله‌های دیگر نیز از دیگر استان‌های معین به سمت کرمان اعزام شده افزود: تیم‌های تخصصی برای تخلیه آب از منازل در منطقه حضور دارند‌.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه باران قطع شده و با مساعد شدن هوا امدادرسانی به سیل زدگان رونق گرفته است  تصریح کرد: مردم آسیب‌های زیادی دیدند،  به کشاورزی، منازل مسکونی و راه‌های ارتباطی آنها آسیب‌های زیادی وارد شده و راه‌های ارتباطی آنها قطع است .

وی با اشاره به اینکه نیازهای تغذیه‌ای و زیستی توسط هلال احمر بین مردم سیل زده توزیع می‌شود گفت: تا زمانی که مردم منطقه به شرایط پایدار برسند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ادامه دارد‌.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




رئیس جمعیت هلال احمر: امدادرسانی زمینی و هوایی به مردم سیل‌زده رونق گرفت؛ ارسال محموله ۴۰ تنی ارتش به منطقه

منبع: تسنــیم
? رئیس جمعیت هلال احمر: امدادرسانی زمینی و هوایی به مردم سیل‌زده رونق گرفت؛ ارسال محموله ۴۰ تنی ارتش به منطقه