رئیس جدید اداره کار و رفاه اجتماعی ریگان معرفی شد

طی حکمی از سوی مهندس مصباح مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان؛ آقای محمدجواد عباس‌زاده به عنوان رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ریگان معرفی شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، فرماندار ریگان پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیر جدید و سابق […]

طی حکمی از سوی مهندس مصباح مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان؛ آقای محمدجواد عباس‌زاده به عنوان رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ریگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، فرماندار ریگان پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیر جدید و سابق اداره کار بیان داشت: در حوزه اشتغال می‌توان با تسهیلات کار ایجاد کرد.

مراد آبیار تصریح کرد: در ریگان ظرفیت‌های مختلفی در حوزه کشاورزی وجود دارد که این شهرستان را به قطب کشاورزی شرق تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان کارگاه و مراکز بسته‌بندی وجود دارد که حوزه کشاورزی نیاز به کار بیشتری دارد.

فرماندار ریگان ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در شهرستان مشاغل خانگی است ودر حوزه تقویت مشاغل خانگی در شهرستان نیازمند حمایت جدی است.

فرماندار ریگان خواستار تخصیص اعتبار اشتغال‌زایی، جهت حمایت هنرمندان و ورزشکاران شهرستان ریگان شد.

فرماندار ریگان افزود: در سطح شهرستان کارگاه و مراکز بسته‌بندی وجود دارد که حوزه کشاورزی نیاز به کار بیشتر دارند.

آبیار خواستار راه‌اندازی دفاتر کاریابی در شهرستان ریگان وگنبکی شد.

مصباح مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد: در حوزه اشتغال‌های خرد خانگی بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص‌یافته است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات ضیا الدینی رئیس سابق اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان تقدیر و عباس‌زاده به‌عنوان رئیس جدید معرفی شد.

انتهای خبر/د
 
 




رئیس جدید اداره کار و رفاه اجتماعی ریگان معرفی شد

منبع:آرمـان
? رئیس جدید اداره کار و رفاه اجتماعی ریگان معرفی شد