رئیس جدید اتاق اصناف زرند معرفی شد

آئین تودیع ومعارفه رئیس وهیات رئیسه اتاق اصناف زرند برگزار گردید و مجید کارگرزرندی به عنوان رئیس اتاق اصناف زرند معرفی و از زحمات حسین نظری تقدیر شد. به گزارش فت فتو،آئین معارفه رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان زرند با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار و محمد ایزدی و عبدالقائم ترابی […]

آئین تودیع ومعارفه رئیس وهیات رئیسه اتاق اصناف زرند برگزار گردید و مجید کارگرزرندی به عنوان رئیس اتاق اصناف زرند معرفی و از زحمات حسین نظری تقدیر شد.

به گزارش فت فتو،آئین معارفه رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان زرند با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار و محمد ایزدی و عبدالقائم ترابی معاونین فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد.

در اجرای مواد ۳۲، ۳۳ و ۳۵ قانون نظام صنفی، مقررات مربوط و پس از برگزاری روند انتخابات و نشست های داخلی مجید کارگرزرندی به مدت چهار سال به عنوان رئیس اتاق اصناف زرند انتخاب و فرماندار با اهداء لوح تقدیر از خدمات ۱۴ ساله حسین نظری در این سمت تقدیر نمود.

 همچنین آقایان غلامرضا زعیم باشی و علی میراحمدی پور به عنوان نایب رئیس اول و دوم و آقایان سید محمد غلامی پور و آقای محمد متصدی زاده نیز به ترتیب به عنوان دبیر و خزانه دار برای مدت چهار سال عهده دار مسئولیت شدند.

انتهای پیام/فنبرزهی




رئیس جدید اتاق اصناف زرند معرفی شد

منبع:آرمـان
? رئیس جدید اتاق اصناف زرند معرفی شد