رئیس بنیاد مستضعفان: احداث گلخانه‌ها در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه احداث گلخانه‌ها در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند، گفت: در احداث گلخانه‌ها در کرمان به سمت الگوی کشت خواهیم رفت. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان امشب در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان […]

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه احداث گلخانه‌ها در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند، گفت: در احداث گلخانه‌ها در کرمان به سمت الگوی کشت خواهیم رفت.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان امشب در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این شهرستان ارزوئیه یک طرح کشاورزی دارد که از آن بازدید شد و ظرفیت‌های منطقه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: ۲۰ هکتار طرح کشاورزی در منطقه ارزوئیه در حال اجرا است که یک طرح گلخانه‌ای بسیار خوب و با وسعت زیاد است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه ۷۵ درصد این گلخانه هیدروپونیک بوده و فقط ۲۵ درصد این گلخانه عظیم با خاک است، افزود: در تابستان حدود ۶۰۰ نفر از افراد بومی در این گلخانه مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه احداث گلخانه‌ها در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند، بیان کرد: الگوی کشت در استان کرمان برای ما اهمیت دارد و حتما در احداث گلخانه‌ها در کرمان به سمت الگوی کشت خواهیم رفت.

فتاح به کمبود آبی که در استان کرمان وجود دارد، اشاره کرد و گفت: در حوزه کشاورزی در استان، هم امنیت غذایی برای ما اهمیت دارد وهم الگوی کشت برای ما مورد توجه است.

وی بیان اینکه ۲ هزار بسته غذایی و معیشتی بین محرومان در ارزوئیه توزیع می‌شود، افزود: یک دستگاه آمبولانس به ارزوئیه اختصاص داده شد و بیمارستان منطقه تجهیز می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای محرومان و مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است که توسط بنیاد مستضعفان پرداخت می‌شود، گفت: سه هزار واحد مسکونی برای محرومان استان کرمان با اولویت مددجویان کمیته امداد ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه نساجی کرمان سال‌ها پیش تعطیل شده و در حال حاضر راکد است، افزود: ملک این کارخانه مولدسازی خواهد شد و حتماً به نفع استان کرمان احیا می‌شود.

فتاح با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان سعی می‌کند در کنار دولت به مردم خدمتگزاری کند، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات مردم مرتفع شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




رئیس بنیاد مستضعفان: احداث گلخانه‌ها در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند

منبع: تسنــیم
? رئیس بنیاد مستضعفان: احداث گلخانه‌ها در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند