ذبح دام و توزیع نذر قربانی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج + تصاویر

صبح امروز و همزمان با عید سعید قربان چندین رأس گوسفند در قربانگاه مجموعه کمیته امداد فهرج ذبح و گوشت حاصل از آن ها پس از بسته بندی بین مددجویان فهرجی توزیع شد. به گزارش فت فتو از فهرج؛ محمد شهمراددخت رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) فهرج طی گفتگو با خبرنگار ما با تبریک […]

صبح امروز و همزمان با عید سعید قربان چندین رأس گوسفند در قربانگاه مجموعه کمیته امداد فهرج ذبح و گوشت حاصل از آن ها پس از بسته بندی بین مددجویان فهرجی توزیع شد.

به گزارش فت فتو از فهرج؛ محمد شهمراددخت رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) فهرج طی گفتگو با خبرنگار ما با تبریک عید سعید قربان گفت: همه ساله طرح ذبح دام و توزیع نذر قربانی توسط کمیته امداد امام «ره» فهرج برگزار که امسال نیز این مهم اجرایی شد.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران عزیز در این اقدام نهاد پربرکت کمیته حضرت امام «ره» را تنها نگذاشته و با مساعدت های مالی و معنوی خود در یاری رساندن به ایتام و نیازمندان سهیم شدند.

شهمراددخت خاطرنشان کرد: در کنار ایتام و نیازمندان مرکز شهر، در سایر نقاط روستایی نذورات بسته بندی شده نیز با همکاری مجموعه های نیکوکاری تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام/عباسزاده



منبع:آرمان
? ذبح دام و توزیع نذر قربانی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرج + تصاویر