دیدار ۳ ساعته رییس کمیته المپیک از اردوی تیم های ملی کشتی/ صالحی امیری: بودجه محدودی داریم

رییس کمیته المپیک از اردوی تیم‌های ملی کشتی ایران بازدید کرد. به گزارش فت فتو، سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک به همراه جمعی از مسئولان کمیته المپیک، ظهر امروز(سه شنبه) در کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت. علیرضا دبیر در ابتدای این دیدار که حمید سوریان نایب […]

رییس کمیته المپیک از اردوی تیم‌های ملی کشتی ایران بازدید کرد.

به گزارش فت فتو، سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک به همراه جمعی از مسئولان کمیته المپیک، ظهر امروز(سه شنبه) در کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت.

علیرضا دبیر در ابتدای این دیدار که حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی نیز حضور داشت، ضمن خیرمقدم به مهمانان، گفت: حدود ۱۰۴ نفر در اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ما حضور دارند و اردوی تیم‌های کشتی آزاد نوجوانان در بروجرد و فرنگی جوانان در سیستان و بلوچستان نیز با حضور حدود ۱۰۰ نفر در حال برگزاری است. همین تعداد نیز در قالب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و تیم کشتی آزاد جوانان در اردوهایی که به زودی در کرمان برگزار می شود حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما در رده نونهالان نیز مسابقاتی را در اردیبهشت ماه پیش رو داریم و اردوهای بسترسازی این رده سنی با توجه به اهمیت آن با حضور حدود ۲۰۰ کشتی‌گیر و مربی در رشته‌های آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

دبیر تصریح کرد: به شخصه دکتر صالحی امیری را به‌عنوان یک مدیر توانمند قبول دارم و می دانم که ایشان شرایط کشتی و سختی های آن را به خوبی درک می کنند.

 صالحی امیری نیز با اشاره به این که کشتی جزئی از فرهنگ ما است گفت: خوشحالم که کشتی را داریم، این رشته برای همه ی مردم ایران است و به شخص مربوط نمی شود و همه باید از آن محافظت و حمایت کنیم.

او ادامه داد: با توجه به گزارشی که رییس فدراسیون کشتی دادند، مشخص است که هزینه های این رشته بالا است ولی بودجه ورزش محدود است و ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد که از این رشته حمایت بیشتری انجام دهیم اما تا بودجه  ورزش کشور ارتقاء پیدا نکند، مشکلات حل نخواهد شد و باید به دنبال رفع این معضل باشیم.

رییس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: به شخصه معتقدم که علیرضا دبیر مدیر توانمندی است و کار خود را بلد است و اگر گلایه هایی نیز دارد فقط برای ارتقای کشتی است.

وی ادامه داد: در این دو سال گذشته تحول خوبی در کشتی به وجود آمده و نتایجی که کشتی در رقابت‌های جهانی کسب کرد، بیانگر این موضوع است.

 صالحی امیری که ناهار به همراه ملی پوشان و اعضای کادر فنی صرف کرد، حدود ۳ ساعت در کمپ تیم‌های ملی حضور داشت و با ملی‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت.

نصراله سجادی، مشاور عالی رئیس کمیته المپیک و پیمان فخری، سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی چین نیز در این دیدار حضور داشتند.

 انتهای پیام




دیدار ۳ ساعته رییس کمیته المپیک از اردوی تیم های ملی کشتی/ صالحی امیری: بودجه محدودی داریم

منبع: ایــسنا
?دیدار ۳ ساعته رییس کمیته المپیک از اردوی تیم های ملی کشتی/ صالحی امیری: بودجه محدودی داریم : اخبار استان کرمان – ورزشی