دیدار گروه نمایش عروسکی باب الرضا(ع) با رئیس پلیس راهور راور

گروه نمایش عروسکی باب الرضا(ع) راور به مناسبت هفته نیروی انتظامی با رئیس پلیس راهور راور دیدار کرد. به گزارش فت فتو؛ اعضای گروه نمایش عروسکی باب الرضا علیه السلام با رئیس پلیس راهور راور در محل ضبط برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی دیدار کردند. در این نشست ستار طحانزاده مدیر این گروه ضمن […]

گروه نمایش عروسکی باب الرضا(ع) راور به مناسبت هفته نیروی انتظامی با رئیس پلیس راهور راور دیدار کرد.

به گزارش فت فتو؛ اعضای گروه نمایش عروسکی باب الرضا علیه السلام با رئیس پلیس راهور راور در محل ضبط برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.

در این نشست ستار طحانزاده مدیر این گروه ضمن تبریک فرارسیدن هفته‌ نیروی انتظامی از حضور سرگرد احمدی رئیس پلیس راهور در جمع اعضا گروه‌نمایش ابراز خرسندی نمود. 

وی اهداف شروع مجدد ضبط برنامه های عروسکی در سال جدید تحصیلی را ادامه مسیر سال گذشته آن هم با تهیه محتواهای آموزشی برای فرزندان عزیز برشمرد.

طحانزاده حضور مسئولین را در محل ضبط برنامه ها قوت قلبی برای اعضا گروه دانست.

در ادامه سرگرد احمدی رئیس پلیس راهورضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان این‌ مجموعه هنری، انتقال محتواهای آموزشی آن هم در قالب  کارنمایش عروسکی را کاری سخت و تاثیر گذار دانست.

وی یکی از دغدغه های خود و همکارانشان را عدم‌ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در نسل نوجوان و جوانان برشمرد و یادآور شد متاسفانه استفاده از موتور سیکلت این ارابه مرگ توسط قشر نوجوان و همچنین عدم کنترل و سختگیری والدین خسارت های جبران ناپذیری را به بار می آورد.

رئیس پلیس راهور تهیه محتواهای آموزشی توسط این گروه نمایشی را فرصتی مهم برای رفع این دغدغه برشمرد و برای اعضای گروه آرزوی موفقیت را از خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/راور




دیدار گروه نمایش عروسکی باب الرضا(ع) با رئیس پلیس راهور راور

منبع:آرمـان
? دیدار گروه نمایش عروسکی باب الرضا(ع) با رئیس پلیس راهور راور