دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا در کهنوج

به مناسبت هفته دولت از خانواده‌های معظم و معزز شهدا در کهنوج دیدار و تجلیل شد. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما  به مناسبت هفته دولت، امام جمعه، فرماندار، جانشین انتظامی و سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان کهنوج با خانواده معظم و معزز شهید رضا تاجیک دیدار کردند. شعبانی […]

به مناسبت هفته دولت از خانواده‌های معظم و معزز شهدا در کهنوج دیدار و تجلیل شد.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما  به مناسبت هفته دولت، امام جمعه، فرماندار، جانشین انتظامی و سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان کهنوج با خانواده معظم و معزز شهید رضا تاجیک دیدار کردند.

شعبانی فرماندار کهنوج ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند، تکریم از  خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.

وی گفت: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مسافری مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهنوج هدف از دیدار با خانوده‌های شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان دانست و بر ضرورت یادآوری این رشادت‌ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد.

وی افزود: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش‌ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت‌ها است.

انتهای خبر/




دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا در کهنوج

منبع:آرمـان
? دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا در کهنوج