دیدار مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده سپاه عنبرآباد

مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عنبرآباد به مناسبت روز پاسدار دیدار کردند به گزارش فت فتواز کرمان، مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عنبرآباد به مناسبت روز پاسدار دیدار کردند رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به اتفاق فرمانده انتظامی به مناسبت فرا […]

مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عنبرآباد به مناسبت روز پاسدار دیدار کردند

به گزارش فت فتواز کرمان، مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عنبرآباد به مناسبت روز پاسدار دیدار کردند

رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به اتفاق فرمانده انتظامی به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و میلاد با سعادت حضرت امام حسین( علیه السلام) و حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و تبریک روز پاسدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این دیدار ،رئیس دادگستری شهرستان بیان کرد:سپاه مظهر ایثار و مقاومت و صف شکن جبهه استکبار جهانی است و تنها راه مقاومت و فائق آمدن بر مشکلات روحیه و تفکر بسیجی است .

“داوریان”پاسداران را پشتیبان انقلاب و مدافعان حریم ولایت معرفی کرد و افزود: پاسداران انقلاب اسلامی جان خود را در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا ما بتوانیم عزتمند در این مرز و بوم با آسایش زندگی کنیم .

در ادامه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اظهار کرد: سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم واستوار با نیرو‌هایی متعهد و ولایت مدار است که در صیانت از انقلاب اسلامی وارزش‌های الهی آن همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهدیدی محافظت می‌کند.

وی بیان کرد:پاسداران انقلاب به عنوان بازوی قدرتمند نظام با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان انقلاب و مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده‌اند.

همچنین در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد :رهبر و مقتدای جهان اسلام حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) در سوم شعبان طی پیامی سوم شعبان را؛ روز پاسدار نامیدند و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار و موعد بزرگداشت رهروان حقیقی سرور و سالار شهیدان بنامیم و امیدواریم همه ما نیز در سنگر حفظ نظم و امنیت در زمره پاسداران حقیقی مکتب اسلام به عنوان افتخاری” پاسدار” لقب بگیریم .

سرهنگ”فیروزبخت ” تصریح کرد :نیروهای مسلح و قوه قضایه هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه و قوه قضایی توانسته امنیت و آرامش را که بزرگ‌ترین نعمت الهی می باشد را برای آحاد جامعه فراهم کند .

در پایان این دیدار فرمانده سپاه شهرستان جناب سرهنگ”ایوب سنجری”ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه قضایی و انتظامی بر تعامل بیش از پیش در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است مسئولین قضایی و انتظامی در این دیدار از زحمات جناب سرهنگ “سنجری” در حوزه های فرهنگي و امنیتی و جهاد سازندگی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

 

دیدار مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده سپاه عنبرآباد

 




دیدار مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده سپاه عنبرآباد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دیدار مسئولین انتظامی و قضایی با فرمانده سپاه عنبرآباد