دیدار رهبری روزی دیگر در تاریخ عمرم رقم خورد

یکی از بانوان کوهبنانی حاضر در دیدار جمعی مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب اینگونه گفت: دیدار رهبری روزی دیگر در تاریخ عمرم رقم خورد. صدیقه رشیدی یکی از شهروندان کوهبنانی در گفت و‌گو‌ با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان گفت: چیزی را که همیشه آرزو داشتم و بهترین آرزوهایم بود محقق شد. […]

یکی از بانوان کوهبنانی حاضر در دیدار جمعی مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب اینگونه گفت: دیدار رهبری روزی دیگر در تاریخ عمرم رقم خورد.

صدیقه رشیدی یکی از شهروندان کوهبنانی در گفت و‌گو‌ با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان گفت: چیزی را که همیشه آرزو داشتم و بهترین آرزوهایم بود محقق شد.

این شهروند کوهبنانی گفت: آرزویم دیدار با امام و مقتدایمان، امام خامنه‌ای عزیز، آن رهبر عزیز و فرزانه انقلاب، برآورده شد و خداوند را هزاران بار شاکرم که من را از این نعمت محروم نساخت.

وی افزود: از بس شوق دیدار آقا را داشتم دو مرتبه درخواب به دیدار رفته بودم هرزمان که تصویر زیبای حضرت آقا را در قاب تلویزیون می‌دیدم و صدای دلنشین‌شان را می‌شنیدم همش در همان لحظاتی که ایشان را درخواب دیده بودم به‌سر می‌بردم و افسوس می‌خوردم که چرا خواب بود، چرا در بیداری این توفیق نصیبم نمی‌شود.

بانوی کوهبنانی اظهار کرد: خداوند را شاکرم  که توانستم آن چهره پر زنور خداوندی را ببینم؛ در آن لحظه بهترین زمان عمرم را سپری می‌کردم.

رشیدی ادامه داد: ازفوت پدرم سه سال می‌گذرد اما همیشه از داغ پدرم می‌سوختم،  آن لحظاتی که در حسینیه نشسته بودم و با دل و جان به صحبت‌های حضرت آقا گوش می‌دادم داغ پدر را که مرا می‌سوزاند در آن لحظه خبری از سوختن نبود، فقط مانند صحبت‌های پدرانه که گوش به فرمان پدر بودم همان حس‌وحال را داشتم‌.

وی در پایان افزود: اما صد حیف که لحظه‌ها زود گذشت و دیدار با ولی‌فقیه‌مان تمام شد.

امیدوارم خداوند آرزوی همه محبان را برآورده سازد و توفیق مجدد زیارت حضرت عشق را نصیب من حقیر کند.

انتهای پیام/س




دیدار رهبری روزی دیگر در تاریخ عمرم رقم خورد

منبع:آرمـان
? دیدار رهبری روزی دیگر در تاریخ عمرم رقم خورد