دیدار با خانواده شهیدان‌گمنام خانوک که نامدار شدند

بسیجیان و اهالی مسجد فائق تهران برای دیدار با خانواده شهیدان‌گمنامی که نامدار شدند به خانوک زرندسفر کردند  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان آقای نیکخواه مسئول اجرائی مسجد فائق تهران گفت: این خواهران و برادران بسیجی خادم شهدا در مسجد فائق و حافظ قرآن کریم اند و تصمیم گرفتند برای زیارت مزار سردار […]

بسیجیان و اهالی مسجد فائق تهران برای دیدار با خانواده شهیدان‌گمنامی که نامدار شدند به خانوک زرندسفر کردند

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان آقای نیکخواه مسئول اجرائی مسجد فائق تهران گفت: این خواهران و برادران بسیجی خادم شهدا در مسجد فائق و حافظ قرآن کریم اند و تصمیم گرفتند برای زیارت مزار سردار سلیمانی و دیدار با خانواده شهیدان عرب نژاد به کرمان سفر کنند.

حجت الاسلام حسینی نیز دیگر مسئول این مسجد و امام جماعت آن گفت: سال ۸۵ پس از تشییع پیکر پنج شهید گمنام در ماه مبارک رمضان بر  دوش مردم تهران و خاکسپاری در مسجد فائق خبر آمد یکی از شهدا بخواب یک مداح به نام یدالله یزدی زاده در روستای کاظم آباد زرند آمده و خودش را معرفی کرده  است.

آقای یزدی زاده نیز به خانواده شهید حسین عرب نژاد اطلاع میدهد و پس از بررسیهای مختلف و تطابق این اطلاعات با اطلاعات منطقه تفحص شهید و محل شهادت در نهایت از سوی سازمان متولی به مسجد فائق رسما اعلام شد که یکی از مزارپنج شهیدگمنام به نام حسین عرب نژاد مزین شود.

 بعد از آن پدر شهید گمنام عبدالحسین عرب نژاد پسرعموی حسین عرب نژاد نیز چشم‌به‌راه پیدا شدن پیکر پسرش بود و یک بار در زیارت مزار حسین در مسجد فائق آرزو میکند ای کاش قبری که در جوار مزار حسین است قبر فرزندش باشد اما اجل مهلت نداد تا ببیند در سال ۹۲ با انجام آزمایش های دی ان ای آرزویش به تحقق پیوست و مزار کناری هم به نام شهید عبدالحسین عرب نژاد نامدار شد.

 

 

دانلود

کد ویدیو

اهالی مسجد فائق تهران در دیدار خانواده شهیدان عرب نژاد از آنان تجلیل  وگفتگو کردند و در گلزار شهدای خانوک زرند حاضر شدند.




دیدار با خانواده شهیدان‌گمنام خانوک که نامدار شدند

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دیدار با خانواده شهیدان‌گمنام خانوک که نامدار شدند