دیدار با خانواده شهداء روحیه جهادی را در خدمت رسانی به مردم تقویت می کند

رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان میرزاده و پرمو از شهدای والامقام ارزوئیه دیدار کردند. به گزارش فت فتو از ارزوئیه ، رضا اسماعیل کاخ فرماندار به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین […]

رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان میرزاده و پرمو از شهدای والامقام ارزوئیه دیدار کردند.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه ، رضا اسماعیل کاخ فرماندار به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهیدان میرزاده و پرمو از شهدای ارزوئیه دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر از خانواده آنها تکریم و دلجویی شد.

در این دیدار حجت الاسلام سید یوسف منصوری امام جمعه ارزوئیه با اشاره به این موضوع که امروز به برکت خون شهداء و جانبازان و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل در دنیا برخوردار است خطاب به همه مسئولین و دست اندارکاران گفت: رعایت حرمت خون پاک شهداء و قدردانی از خانواده معظم آنها را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه رضا اسماعیل کاخ فرماندار با تجلیل از روحیه صبر ، ایثار و فداکاری خانواده معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهداء فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند که این کار اجری بی پایان نزد پروردگار خواهد داشت.

فرماندار شهرستان ارزوئیه خانواده مکرم شهدا را از سرمایه های مهم اجتماعی کشور برشمرد و افزود: دیدار با خانواده معظم شهداء و مشاهده این حجم عظیم از صبر و صلابت، برای مسولان روحیه بخش و امید آفرین است و روحیه جهادی را در امر خدمت رسانی به مردم تقویت می کند.

رضا اسماعیل کاخ پرداختن به فرهنگ شهادت را امری اساسی و لازم در جامعه امروز دانست و بر لزوم آشنایی نسل جوان با جانفشانی ها و فداکاری های بی نظیر شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دیدار با خانواده شهداء روحیه جهادی را در خدمت رسانی به مردم تقویت می کند

منبع:آرمـان
? دیدار با خانواده شهداء روحیه جهادی را در خدمت رسانی به مردم تقویت می کند