دیدار باخانواده شهید ۶ ساله کرمانی که در روزتولدش به آسمان پرکشید

کرمان- سرپرست و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با خانواده شهید امیرحسین افضلی که در روز تولد شش سالگی خود به آسمانها پر کشیده، دیدار کردند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، امیرحسین افضلی کودک شش ساله کرمانی همزمان با روز تولدش ۱۳ دی ۱۴۰۲ […]

کرمان- سرپرست و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با خانواده شهید امیرحسین افضلی که در روز تولد شش سالگی خود به آسمانها پر کشیده، دیدار کردند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، امیرحسین افضلی کودک شش ساله کرمانی همزمان با روز تولدش ۱۳ دی ۱۴۰۲ به همراه مادر و برادرش امیرعلی در گلزار شهدای کرمان حضور داشت و در حادثه تروریستی اخیر به شهادت رسید.

به روایت امیرعلی افضلی برادر ۱۱ ساله‌ی شهید که از نزدیک شاهد لحظه انفجار بمب و به شهادت رسیدن برادرش و زخمی شدن مادرش بوده، بعد از انفجار اصلی ترکش‌های ساچمه‌ای تا چند ثانیه در کل فضا پرتاب می‌شدند و به حاضران که دورتر از محل انفجار بودند برخورد و آن‌ها را شهید می‌کردند.

مادر شهید امیرحسین افضلی از ناحیه کمر و پا دچار آسیب جدی است و همچنان پزشکان برای خارج کردن ترکش‌ها به زمان احتیاج دارند.

اکبر خدادادی سرپرست، علی زواری مسئول حراست و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیدار با خانواده این شهید برای ایشان صبر و آرامش آرزو کردند و یادآور شدند زنده نگه‌داشتن یاد و نام امیرحسین و دیگر شهدای کودک و نوجوان این حادثه، رسالت کانون پرورش فکری است و برای این مهم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

کد خبر ۵۹۹۱۰۳۱




دیدار باخانواده شهید ۶ ساله کرمانی که در روزتولدش به آسمان پرکشید

منبع: مــهر
? دیدار باخانواده شهید ۶ ساله کرمانی که در روزتولدش به آسمان پرکشید