دیدار باخانواده سه قلوهای زرندی

در خجسته سالروز ولادت حضرت زهرا(س) امام جمعه، فرماندار و رئیس کمیته امداد زرند از خانواده سه قلوی زرندی دیدن کردند. فت فتو کرمان -حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند دراین دیدار با تبریک سالروز ولادت بانوی دو عالم گفت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر مسئله رشد جمعیت و فرزند آوری نشان دهنده اهمیت موضوع […]

در خجسته سالروز ولادت حضرت زهرا(س) امام جمعه، فرماندار و رئیس کمیته امداد زرند از خانواده سه قلوی زرندی دیدن کردند.

فت فتو کرمان -حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند دراین دیدار با تبریک سالروز ولادت بانوی دو عالم گفت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر مسئله رشد جمعیت و فرزند آوری نشان دهنده اهمیت موضوع است.

او گفت: مسئله فرزندآوری و همچنین افزایش جمعیت یک مطالبه جدی از سوی مقام معظم رهبری است و ما باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی که در اختیارداریم برای تحقق این مهم به کار بگیریم

به گفته امام جمعه زرند، ضرورت دارد همه افرادی که ولایی و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب هستند در این مسیر گام‌های موًثری بردارند.

 صادق زاده فرماندار زرند هم با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) بر گسترش فرهنگ فرزند آوری و افزایش جمعیت گفت: خانواده‌های سه قلوهای زرندی  مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گفته موسوی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره زرند در زمینه کمک هزینه خرید مسکن ۸۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و همچنین کمک معیشت بلاعوض، از سوی مدیرکل کمیته امداد استان به این خانواده پرداخت شده است.

فاطمه زعیم باشی مادر این نوزادان گفت: هزینه نگهداری از این سه نوزاد، با توجه به این‌که شوهرم کارگر است خیلی بالاست. تهیه شیرخشک، پوشک، هزینه بالایی دارد که از توانایی من و همسرم خارج است.

محسن زمانی پدر سه قلو‌ها هم گفت در حال حاضر بیکارم، با به دنیا آمدن این سه قلوها، نمی‌دانیم چگونه باید هزینه‌های آنان را تامین کنیم از مسئولین تقاضا دارم زمینه اشتغال بکار پایدار را برای بنده  فراهم کنند.

در این مراسم از سوی امام جمعه، فرماندار و کمیته امداد هدایایی به خانواده سه قلو‌ها اهدا شد.
انتهای پیام/ح




دیدار باخانواده سه قلوهای زرندی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دیدار باخانواده سه قلوهای زرندی