دیدار استاندار کرمان با جانبازان قطع نخاع

استاندار کرمان با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن دیدار با جانبازان قطع نخاعی به مشکلات آنان رسیدگی کرد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان علی زینی‌‌وند در دیدار جانبازان آسایشگاه قطع نخاع گهرزمین گفت: همه کارهایی انجام شده برای جانبازان و ایثارگران ، در برابر شان و زحمت و رنج […]

استاندار کرمان با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن دیدار با جانبازان قطع نخاعی به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان علی زینی‌‌وند در دیدار جانبازان آسایشگاه قطع نخاع گهرزمین گفت: همه کارهایی انجام شده برای جانبازان و ایثارگران ، در برابر شان و زحمت و رنج های آنها ناچیز است و مقابل آنها احساس شرمندگی می‌کنیم.

استاندار کرمان با قدردانی از رشادت ها و ایستادگی جانبازان قطع نخاع گفت: به واقع باید دست شما را بوسید و قدر دانست، زحمت و مشقتی که جانبازان قطع نخاع تحمل می‌کنند، قابل جبران نیست.

زینی‌وند همچنین از گهرزمین بخاطرفراهم کردن امکانات رفاهی و محیطی قابل قبولی  در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع ، قدردانی کرد و  تکمیل محوطه سازی مجموعه برای دورهمی جانبازان و خانواده آنها راخواستار شد.

وی تاکید مشکلات ایاب و ذهاب و خواسته های جانبازان دسته‌بندی و تا جای ممکن آنها را برطرف  می کنیم و وظیفه ماست در کنار جانبازان باشیم .

خضری پور معاون شرکت سنگ آهن گهرزمین نیز در این دیدار با اشاره به ۸۰۰ متر زیربنا آسایشگاه بیان کرد:  هزینه های ساخت و ساز ، نگهداری و روزمره آسایشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی، از طریق گهرزمین تامین شده است.

احمد گروئی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز وجود ایثارگران و جانبازان را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

 




دیدار استاندار کرمان با جانبازان قطع نخاع

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دیدار استاندار کرمان با جانبازان قطع نخاع