دیار حاج قاسم ، دیار ولایت و ولایتمداری است

به گزارش فت فتو کرمان، سرهنگ ناصر بهروز، فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی گفت : رمز تداوم انقلاب اسلامی، عبور از مشکلات و غلبه بر توطئه دشمن تنها حفظ وحدت و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و حرکت در مسیر فرمایشات معظم له است. فرمانده سپاه جیرفت […]

به گزارش فت فتو کرمان، سرهنگ ناصر بهروز، فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی گفت : رمز تداوم انقلاب اسلامی، عبور از مشکلات و غلبه بر توطئه دشمن تنها حفظ وحدت و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و حرکت در مسیر فرمایشات معظم له است.

فرمانده سپاه جیرفت با بیان  روحیه ولایت پذیری مردم دیار سلیمانی خاطر نشان کرد : ولایت فقیه به مثابه سکاندار کشتی انقلاب اسلامی، انقلاب را از طوفان و تلاطم های  تاریخی دشوار و مهلک، رهانیده و حافظ اصلی فت فتوودیت و جامعه اسلامی بوده است.

وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی که ((دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند. این ولایت، ولایت علی بن ابی‌طالب است و خیمه او خیمه حسین فاطمه است، دور آن بگردید. با همه شما هستم. می‌دانید در زندگی به انسانیت و عاطفه‌ها و فطرت‌ها بیشتر از رنگ‌های سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود می‌دانید، برادر خود و فرزند خود می‌دانید)) ؛ خواستار حرکت مردم بالاخص جوانان دیار سلیمانی در مسیر ولایت شد .

بهروز با بیان راهکارهای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو به قسمتی دیگری از وصیت نامه شهید اشاره و افزود : سردار سلیمانی در وصیت نامه خود به خوبی به موقعیت پیش رو اشاره کرده  و بحث اسلام ، جمهوری اسلامی ، مقدسات و ولایت فقیه را بر هر رنگ و حزبی ترجیح داده وحرکت در این مسیر را به مثابه حرکت در مسیر ارزشهای الهی دانسته اند.

وی با لزوم فرهنگ پذیری جوانان دیار سلیمانی از مکتب سلیمانی افزود : جوانان دیار سلیمانی به عنوان سربازان و رهروان مکتب سلیمانی با تاسی از سیره  سیدالشهدای مقاومت در میدان‌های مختلف در میدان ولایتمداری، پاکدستی، دیانت، شجاعت، سیاست، جهاد ، مردم‌داری، مردمی بودن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در همه میدان‌ها پیش قدم باشند و باید تلاش کنند جزو انتشاردهندگان مکتب الهی و ولایی حاج قاسم باشند.

 



منبع:مــوج
? دیار حاج قاسم ، دیار ولایت و ولایتمداری است