«دکتر روح الله مظفری» معتقد است، در زمینه ورزش باید سالم کار کرد

«یاسر اسماعیلی» می گوید: با شناختی که از «دکتر مظفری» دارم وی معتقد است، در زمینه ورزش باید سالم کار کرد. یاسر اسماعیلی با اصالتی زرندی، اولین مدالش را در جوانان استان سال ۷۸ و بعد از آن سه مدال طلا در قهرمانی کشور سال ۸۱ و ۸۴ و ۹۱بدست آورده است. در سال ۹۱ […]

«یاسر اسماعیلی» می گوید: با شناختی که از «دکتر مظفری» دارم وی معتقد است، در زمینه ورزش باید سالم کار کرد.

یاسر اسماعیلی با اصالتی زرندی، اولین مدالش را در جوانان استان سال ۷۸ و بعد از آن سه مدال طلا در قهرمانی کشور سال ۸۱ و ۸۴ و ۹۱بدست آورده است. در سال ۹۱ در مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر کرمان به عضویت تیم ملی درآمد و در اردیبهشت ماه در مسابقات آسیایی چین در وزن ۸۵ کیلو مدال طلا گرفت و در مهرماه در مسابقات جهانی تایلند مدال نقره را کسب کرد و در سومین دوره از رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس به مدال کسب برنز دست یافت. کسب مدال طلا مسابقات مسترالمپیا هنگ کنگ سال ۱۳۹۶ دروزن ۹۰کیلوگرم و در مسترالمپیای روسیه به مدال نقره رسد. و در ادامه به خاطر شرایط زندگی و آینده نگری از مسابقات کناره گیری و به سمت باشگاه داری رفت. اسماعیلی همچنین مدرک داوری درجه ۳ بعد از دو سال (طبق قانون فدراسیون) درجه ۲ و بعد از آن مدرک داوری ملی را گرفته است، ولی متاسفانه الان بعضی افراد بدون سابقه و با داشتن پارتی، پول و… و بدون سپری کردن زمان قانونی به درجه های داوری مدرک داوری می گیرند که خوشبختانه فدراسیون کشور در حال رسیدگی به این موضوع می باشد.
یاسر اسماعیلی می گوید: سال های ابتدایی شروع بدن سازی با دکتر روح الله مظفری مربی بدن سازی دانشگاه آزاد آشنا شدم و جو دانشگاه در آن زمان کاملا ورزشی بود و از همان زمان تا به امروز من شخصا شیفته اخلاق، رفتار، منش و قانونمندی شان شدم و از نظر عدالت و آینده نگری هم در میان شاگردانش همیشه زبان زد هستند. در بحث ورزش نگرش او هم نگرش علمی‌ و هم نگرش فنی است و بسیار در برقراری حق بین ورزشکاران، داوران، مربیان و بحث آموزش حساسیت خاصی دارند و همیشه نظرشان این است که در زمینه ورزش باید سالم کار شود و مربی های خوبی باید در سطح استان و هم قهرمان های واقعی داشته باشیم. من وقتی رفتار و عملکرد دکتر مظفری و تلاشی که برای سیستم دارند را می‌بینم لذت می‌برم که یک انسان اینقدر با انگیزه و با هدف است و دوست دارد در ورزش یک کارخاص و خدمت ماندگاری انجام بدهد.
اسماعیلی افزود: دکتر مظفری وقتی رئیس کمیته آموزش استان بودند با فدراسیون ارتباطات نزدیکی داشتند ولی زمانی که احساس کردند بحث آموزش خوب پیش نمی‌رود باهم استعفا دادیم.
یاسر اسماعیلی به عنوان یک خاک خورده ورزش و به عنوان شخصی که زندگی مادی و معنوی خود را در ورزش گذاشته و هیچ وقت دنبال منافع شخصی نبوده از همه شهرستان ها، مربیان، داوران، قهرمانان و دیگر اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تقاضا دارد که برای آینده خود و ورزش استان آگاهانه در مجمع انتخاباتی هیات شرکت کنند و جلوی لابی گری ورزش را بگیرند.




«دکتر روح الله مظفری» معتقد است، در زمینه ورزش باید سالم کار کرد

منبع:یـزدان کـرمان
? «دکتر روح الله مظفری» معتقد است، در زمینه ورزش باید سالم کار کرد