دپوی بیش از نیم تن مواد مخدر در یک منزل در کرمان لو رفت

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان از ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۵۷۸ کیلو مواد افیونی شامل ۳۱۵ کیلو تریاک و ۲۶۳ کیلو حشیش دپو شده از یک منزل در کرمان خبر داد. سرهنگ”عبدالعلی روانبخش” امروز ۱۷ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی […]

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان از ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۵۷۸ کیلو مواد افیونی شامل ۳۱۵ کیلو تریاک و ۲۶۳ کیلو حشیش دپو شده از یک منزل در کرمان خبر داد.

سرهنگ”عبدالعلی روانبخش” امروز ۱۷ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد افیونی در یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع شدند و در این رابطه پایش نامحسوس مکان موردنظر و دیگر اقدامات پلیسی برای کشف این محموله را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از وجود دو محموله سنگین تریاک و حشیش در این منزل اطمینان حاصل کردند اما بنا به پایش های نامحسوس و شبانه روزی این منزل مشخص شد فرد یا افراد خاصی به آن تردد ندارند که این مورد نشان از خالی از سکنه بودن آن می داد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی وارد این منزل شدند و در بازرسی از چند اتاق آن ۵۷۸ کیلو مواد افیونی شامل ۳۱۵ کیلو تریاک و ۲۶۳ کیلو حشیش کشف کردند که اقدامات بعدی برای شناسایی و دستگیری افراد دخیل و قاچاقچیان ناکام مانده از انتقال این حجم سنگین مواد خانمانسوز در دست انجام است.

انتهای پیام




دپوی بیش از نیم تن مواد مخدر در یک منزل در کرمان لو رفت

منبع:ایـسنا
? دپوی بیش از نیم تن مواد مخدر در یک منزل در کرمان لو رفت