دو نفر در حومه کرمان غرق شدند

کرمان _ سرپرست آتش نشانی کرمان از غرق شدن دو نفر در حومه کرمان خبر داد. ابراهیم بابایی در گفتگو با فت فتو اظهار داشت: از جان باختن ۲ نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد. وی گفت: از غرق شدن دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقعه در حومه شهر کرمان (شرف […]

کرمان _ سرپرست آتش نشانی کرمان از غرق شدن دو نفر در حومه کرمان خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفتگو با فت فتو اظهار داشت: از جان باختن ۲ نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد.
وی گفت: از غرق شدن دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقعه در حومه شهر کرمان (شرف آباد) مطلع شدیم که بلافاصله دو تیم تخصصی امداد و نجات به همراه دو دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان علت این حادثه را بی‌احتیاطی در شنای غیر مجاز در استخر ذخیره آب بیان کرد و گفت: افراد دچار حادثه شده با تلاش و جستجوی آتش نشانان از عمق استخر ذخیره آب کشاورزی خارج شدند، اما متأسفانه این دو نفر جان خود را از دست داده بودند.
سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان تصریح کرد: از مالکان اینگونه استخرها و مسئولان مربوطه درخواست داریم نسبت به نصب حفاظ و تابلو خطر برای اینگونه استخرها اقدامات لازم را انجام دهند و از مردم و بویژه جوانان می‌خواهیم که، به هیچ عنوان برای شنا، تفریح و یا هر کار دیگری وارد اینگونه استخرها نشوند.

کد خبر ۵۴۸۱۸۵۶




دو نفر در حومه کرمان غرق شدند

منبع: مــهر
? دو نفر در حومه کرمان غرق شدند