دو نظامی سابق ارتش آمریکا پس از زیارت مزار سردارسلیمانی چه گفتند؟

کرمان – کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند. دریافت ۲۵ MB به گزارش فت فتو، دو کهنه سرباز و یک دیپلمات سابق آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند. اسکات بنت، افسر سابق ارتش ایالات متحده […]

کرمان – کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.


دریافت
۲۵ MB

به گزارش فت فتو، دو کهنه سرباز و یک دیپلمات سابق آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

اسکات بنت، افسر سابق ارتش ایالات متحده گفت: من به ایران آمده‌ام تا دعا کنم و بیاموزم و فقط می گویم چیزهایی را که خداوند برای دوستدارانش آماده کرده بود را حتی ندیده‌ام و نشنیده‌ام و از خدا می‌خواهیم به سردار سلیمانی و به شهدا و خانواده‌هایشان و به مردم ایران برکت دهد.

همچنین مایک اسپرینگمن، وکیل، نویسنده، مفسر سیاسی و دیپلمات سابق آمریکایی نیز گفت: بودن بر سر مزار سردار سپهبد سلیمانی بسیار باعث افتخار من است.

سرهنگ اوکیف، افسر سابق نیروی دریایی نیز بیان کرد: در اولین جنگ خلیج فارس جوان و خام بودم ولی در طول سال‌ها عاقل شدم، بنابراین خیلی خوب است که برای کفاره گناهانم اینجا هستم.

وی ادامه داد: اگر در ایران به دنیا می‌آمدم و می‌دیدم که دشمن وارد خانه شده و از دیوارها پایین آمده است، حتماً در کنار سردار سلیمانی قرار می‌گرفتم و مستقیماً او را همراهی می‌کردم و جانم را در راهش می‌دادم، زیرا می‌دانم که او الگوی خوبی است.

کد خبر ۵۷۰۹۸۳۰




دو نظامی سابق ارتش آمریکا پس از زیارت مزار سردارسلیمانی چه گفتند؟

منبع: مــهر
? دو نظامی سابق ارتش آمریکا پس از زیارت مزار سردارسلیمانی چه گفتند؟