دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی وارد استان کرمان شدند

فت فتو/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق خطوط ریلی، هوایی و زمینی وارد استان کرمان شدند. فریدون فعالی اظهار کرد: آمار ورودی به استان کرمان تا روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در مقایسه با […]

فت فتو/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق خطوط ریلی، هوایی و زمینی وارد استان کرمان شدند.

فریدون فعالی اظهار کرد: آمار ورودی به استان کرمان تا روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۳۹۸، ۳۹ درصد رشد داشته است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه آمار اقامت در تاسیسات گردشگری، ستادهای اسکان آموزش و پرورش و طرح شهید سلیمانی و زائرسراها، ۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهد افزود: تاکنون ۱۸۲ هزار و ۶۶۷ نفر در مراکز اقامتی مذکور اسکان یافته‌اند.
وی با تاکید بر اینکه آمار بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ای نیز از مرز ۲۶۶ هزار نفر عبور کرده است خاطرنشان کرد: بیشترین بازدید گردشگران از باغ شاهزاده ماهان، ارگ تاریخی بم و حمام گنجعلیخان کرمان بوده است.

انتهای پیام




دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی وارد استان کرمان شدند

منبع: ایـسنا
? دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی وارد استان کرمان شدند