دو مسیر از سه راه دسترسی به دهج شهربابک کرمان مسدود است

کرمان _ فت فتو_ فرمانداری شهربابک گفت: راه دسترسی شمش از سمت انار و راه دسترسی خبر به دهج مسدود است و تنها مسیر شهربابک به دهج به صورت موقت بازگشایی شده است. غلامرضا نویدی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به اینکه کل شهر دهج در حال آماده […]

کرمان _ فت فتو_ فرمانداری شهربابک گفت: راه دسترسی شمش از سمت انار و راه دسترسی خبر به دهج مسدود است و تنها مسیر شهربابک به دهج به صورت موقت بازگشایی شده است.

غلامرضا نویدی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به اینکه کل شهر دهج در حال آماده باش قرار گرفته است، افزود: برای سد مسیر انحرافی ایجاد شده است تا آب با آرامش تخلیه شود.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر و چند واحد مسکونی در دهج بیان داشت: اکنون فرمانده انتظامی استان کرمان، سرپرست فرمانداری شهربابک و مدیران دستگاه های مختلف شهرستان شهربابک در دهج حضور داریم.

نویدی ادامه داد: استاندار کرمان هم ساعاتی قبل به منظور حضور در دهج به سمت این منطقه عزیمت کرده اما به دلیل مسدود بودن راه ها، حضور وی در منطقه ممکن نشده است.

وی بیان داشت: برق، تلفن، گاز و آب دهج متصل و اوضاع در حال مدیریت است و همچنین استاندار هم از شهربابک در جریان کامل اوضاع شهر دهج و خبر قرار دارد.

نویدی با بیان اینکه این سامانه قابل پیش بینی نیست، گفت: در صورتی که بارش ها امشب ادامه نداشته باشند حادثه ای نخواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری شهربابک با اشاره به سدهای اطراف شهر دهج تصریح کرد: این مناطق ساعاتی قبل مورد بازدید قرار گرفتند و مسئله خاصی در این محدوده مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت: خودروهای سنگین هم به میزان کافی در شهر دهج به منظور امدادرسانی و بازگشایی راه ها وجود دارند.

نویدی با اشاره به ریزش یکی از کوه های منطقه دهج گفت: این ریزش ها خسارتی در پی نداشته است.

شهر دهج در ۷۲ کیلومتری غرب شهربابک واقع شده است.




دو مسیر از سه راه دسترسی به دهج شهربابک کرمان مسدود است

منبع: ایرنـا
? دو مسیر از سه راه دسترسی به دهج شهربابک کرمان مسدود است