دو ساعت پرحادثه در جنوب کرمان با ۱۲ مصدوم و ۳ فوتی

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: حوادث رانندگی هشتم دی ماه در محورهای جنوب کرمان ۱۲ مصدوم و ۳ فوتی بر جای گذاشت. دکتر جواد افشارمنش شامگاه هشتم دی ماه با ابراز تاسف از حوادث جاده‌ای در جنوب کرمان که منجر به فوت و مصدومیت شدید شهروندان می‌شود، گفت:حادثه اول ساعت ۱۶ در […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: حوادث رانندگی هشتم دی ماه در محورهای جنوب کرمان ۱۲ مصدوم و ۳ فوتی بر جای گذاشت.

دکتر جواد افشارمنش شامگاه هشتم دی ماه با ابراز تاسف از حوادث جاده‌ای در جنوب کرمان که منجر به فوت و مصدومیت شدید شهروندان می‌شود، گفت:حادثه اول ساعت ۱۶ در محور دلفارد حوالی درمانگاه اتفاق افتاد که بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودرو پنج نفر مصدوم شدند که چهار مصدوم این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان امام خمینی جیرفت منتقل شدند.

وی علت حادثه رانندگی دوم را تصادف زنجیره‌ای در محور جیرفت – بلوک- فاریاب  اعلام کرد و افزود: حادثه دوم در محور کریم آباد در ساعت ۱۸ رخ داده که ناشی از تصادف زنجیره‌ای یک کامیون و دو خودرو است و متاسفانه به دلیل شدت حادثه سه نفر در دم فوت کردند و یک مصدوم هم توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و مصدوم دیگر درمان سرپایی شده است. 

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت، افشارمنش با تشریح جزئیات حوادث ترافیکی عصر امروز بیان کرد: حادثه سوم با فاصله ۱۰ دقیقه از حادثه قبل در محور منوجان با پنج مصدوم اتفاق افتاد که مصدومان توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان امام حسین (علیه السلام) منوجان منتقل شدند.

انتهای پیام




دو ساعت پرحادثه در جنوب کرمان با ۱۲ مصدوم و ۳ فوتی

منبع: ایـسنا
? دو ساعت پرحادثه در جنوب کرمان با ۱۲ مصدوم و ۳ فوتی