دو رام قطار مسافری کرمان – تهران و بالعکس به ناوگان ریلی کرمان اضافه شد

فت فتو/کرمان مدیرکل راه آهن کرمان گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها و حضور زائران در استان کرمان با حمایت و موافقت مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دو رام قطار مسافری به ناوگان ریلی این اداره کل اضافه شد. به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه […]

فت فتو/کرمان مدیرکل راه آهن کرمان گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها و حضور زائران در استان کرمان با حمایت و موافقت مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دو رام قطار مسافری به ناوگان ریلی این اداره کل اضافه شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن کرمان مجید ارجونی با اشاره به اینکه برای سهولت و رفاه حال مسافران و زائران مرقد سردار دلها این دو رام قطار اضافه شده است افزود: این قطارها از روزهای دهم تا شانزدهم دی ماه در مسیر تهران به کرمان و بالعکس سیر می‌کنند.

 او اظهار کرد: قطار ۴ تخته فوق‌العاده البرز با ظرفیت ۲۸۸ نفر مسافر از ساعت ۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد کرمان حرکت می کند. همچنین برگشت این قطار از ساعت ۱۸:۵۰ از ایستگاه راه آهن کرمان به ایستگاه راه آهن تهران است.

ارجونی گفت: همچنین قطار فوق العاده طلایه ترکیبی ۴ تخته و ۶ تخته به ظرفیت ۳۹۰ نفرمسافر از ساعت ۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد ایستگاه راه آهن کرمان حرکت می کند. ساعت برگشت این قطار نیز از ساعت ۱۸:۵۰ از ایستگاه راه آهن کرمان به مقصد تهران است.

انتهای پیام




دو رام قطار مسافری کرمان – تهران و بالعکس به ناوگان ریلی کرمان اضافه شد

منبع: ایـسنا
? دو رام قطار مسافری کرمان – تهران و بالعکس به ناوگان ریلی کرمان اضافه شد