دونده‌ای که از مزار «شهیدالقدس» تا «شهر هزار سنگر» پیام مقاومت را مخابره می‌کند

دونده آملی در روز شهادت شهید سلیمانی از جوار مزار حاج‌قاسم برای مخابره پیام جبهه مقاومت، دو استقامت هزار و ۲۰۰ کیلومتر را آغاز کرد و نقطه پایان این دوندگی، گلزار شهدا ششم بهمن شهرستان آمل است. مسلم عابدیان در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: از شهرستان آمل، استان مازندران […]

دونده آملی در روز شهادت شهید سلیمانی از جوار مزار حاج‌قاسم برای مخابره پیام جبهه مقاومت، دو استقامت هزار و ۲۰۰ کیلومتر را آغاز کرد و نقطه پایان این دوندگی، گلزار شهدا ششم بهمن شهرستان آمل است.

مسلم عابدیان در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: از شهرستان آمل، استان مازندران برای حضور در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور پیدا کرده‌ام که با عنایت خداوند در روز شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، از مزار جوار سیدالشهدا جبهه مقاومت دو استقامتِ جبهه مقاومت که برگرفته از حماسه مردم شهرستان آمل در سال ۱۳۶۰ است را تا گلزار شهدا آمل داشته باشم.

این ورزشکار آملی ادامه داد: مردم آمل در سال ۱۳۶۰ در برابر اتحادیه کمنویست‌ها، مقاومت انجام دادند و هدفم از اجرا دو استقامت، ترویج فرهنگ شهدا در جامعه است.

وی بیان کرد: با این اقدام خود، می‌خواهم حماسه بزرگ مردم آمل که در سال ۱۳۶۰ انجام دادند و موجب پیروزی مردم شهرستانم شد را در جامعه و کشورمان ترویج کنم؛ مسئله‌ای که امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود به آن اشاره داشته‌اند.

عابدیان ابراز کرد: مقاومتی که امروز شاهد هستیم، همان مقاومتی است که در سال ۱۳۶۰ اتفاق افتاد و مقاومت امروز، ادامه‌دهنده، همان مقاومت‌ است که امروز در اقصی نقاط عالم شاهد آن هستیم.

این دونده آملی اظهار کرد: برنامه‌ دویدنم از مزار سپهبد شهید سلیمانی به سمت گلزار ششم بهمن شهرستان آمل به مسافت هزار و ۲۰۰ کیلومتر و با عبور از شهرها و استان‌ها است که در این مسیر بسته فرهنگی با محوریت شهرستان آمل و حماسه اسلامی سال ۱۳۶۰ توزیع خواهد شد که این برنامه را به‌صورت فردی انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ترویج فرهنگ شهدا را از سال ۱۳۹۸ در خصوص شهدا مدافع حرم و شهدا ششم بهمن شهرستان آمل آغاز کردم، خاطرنشان کرد: در نظر دارم برای سال آینده چنانچه هماهنگی‌های لازم انجام شود، دویدن از غزه یا رفح را به مرزهای ایران و احتمالا تا مزار شهید سلیمانی و یا شهدا ششم بهمن شهرستان آمل داشته باشد.

انتهای خبر/م
 




دونده‌ای که از مزار «شهیدالقدس» تا «شهر هزار سنگر» پیام مقاومت را مخابره می‌کند

منبع:آرمـان
? دونده‌ای که از مزار «شهیدالقدس» تا «شهر هزار سنگر» پیام مقاومت را مخابره می‌کند