دولت ها به تکلیف خود در تامین مسکن برای مردم عمل نکرده اند

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دولت ها به تکلیف قانونی خود در حمایت از اقشار آسیب پذیر و تامین مسکن عمل نکرده و نتیجه آن گسترش حاشیه نشینی شده است. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۶ شهریورماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان درباره تهیه طرح هادی روستای رضاآباد […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دولت ها به تکلیف قانونی خود در حمایت از اقشار آسیب پذیر و تامین مسکن عمل نکرده و نتیجه آن گسترش حاشیه نشینی شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۶ شهریورماه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان درباره تهیه طرح هادی روستای رضاآباد در محدوده غرب شهر کرمان عنوان کرد: اگر در این محدوده ها کار خلاف قانون شکل گرفته باید جلوی آن گرفته شود و اگر تقاضای ساکنین طبق قوانین قابل انجام است، انجام شود و نباید بدون کارشناسی مطلبی اعلام شود که توقع بیجا ایجاد نماید.

وی افزود: باید با تصرفات غیرقانونی برخورد کنیم و نباید به گونه ای عمل شود که خودمان به تصرفات خلاف قانون مشروعیت بدهیم.

حمیدی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت حاشیه شهر کرمان بسیار نابه سامان است، تصریح کرد: همه ما به عنوان حاکمیت بعد از ۴۰ سال پیروزی انقلاب، وظیفه خود را در تامین مسکن مردم انجام نداده ایم و اگر وظیفه خودمان در تامین مسکن به ویژه برای اقشار آسیب پذیر و کم درآمد را انجام داده بودیم، این هجمه به اطراف شهرها صورت نمی گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: دولت ها به تکلیف قانونی خود در حمایت از اقشار آسیب پذیر و تامین مسکن عمل نکرده و نتیجه آن گسترش حاشیه نشینی شده است.

وی درباره تعیین تکلیف اراضی ملی تصرف شده به ویژه مواردی که درختان مثمر دارند، گفت: اگر عزمی وجود داشته و در روزهای نخست تصرف اراضی ملی، جلوی آن گرفته شود، به صورت اساسی مشکلات مربوط به این بخش حل می شود.

انتهای پیام




دولت ها به تکلیف خود در تامین مسکن برای مردم عمل نکرده اند

منبع: ایـسنا
? دولت ها به تکلیف خود در تامین مسکن برای مردم عمل نکرده اند