دولت مردمی شود ولی گروه های جهادی نان خور دولت نشوند

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ریل‌گذاری دولت سیزدهم درست است، گفت: به دنبال این هستیم که با حرکت‌های جهادی، دولت انقلابی مردمی، جهادی بشود ولی جهادی‌ها نان خور دولت و سیاسی نشوند. سردار محمد زهرایی امروز ۱۲ آذرماه در جمع مردم کبوترخان رفسنجان اظهار کرد: ایام فاطمیه را در حالی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ریل‌گذاری دولت سیزدهم درست است، گفت: به دنبال این هستیم که با حرکت‌های جهادی، دولت انقلابی مردمی، جهادی بشود ولی جهادی‌ها نان خور دولت و سیاسی نشوند.

سردار محمد زهرایی امروز ۱۲ آذرماه در جمع مردم کبوترخان رفسنجان اظهار کرد: ایام فاطمیه را در حالی سپری می‌کنیم که مردم فلسطین توسط رژیم کودک‌کش صهیونیست به خاک و خون کشیده شده‌اند.

وی استقامت را برگ برنده جبهه حق علیه باطل دانست و بیان کرد: شکستن استقامت امت اسلامی اولین هدف جبهه استکبار است که برای دستیابی به این هدف از روش‌های گوناگون استفاده کرده‌اند و هرجا استقامت کردیم، پیروز هم شدیم.

زهرایی ادامه داد: اکنون دشمنان مانند موریانه به درون خانه‌ها نفوذ می‌کنند تا ارکان نظام اسلامی و امت مسلمان را مثل موریانه بخورند لذا به ارزش‌ها و خانواده و اذهان حمله می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به انتشار حدود ۶۰ هزار دروغ توسط جبهه استکبار در جهان ادامه داد: دشمن با بحران هویت و معنویتی که بوجود می‌آورد، می‌خواهد پوچ‌گرایی را به جامعه اسلامی تزریق کنند.

وی موضع ما در برابر حمله دشمن را مهم دانست و در ادامه با اشاره به استقامت شهید آیت الله مدرس و نهضت میرزا کوچک خان جنگلی در برابر دشمنان، اظهار کرد: استقامت با همدلی، همرسانی، هم افزایی و وحدت شکل می‌گیرد.

زهرایی ادامه داد: دولت سیزدهم با رویکرد محرومیت‌زدایی روی کار آمد و کارهای بزرگی در آن شروع شده و بدانید وقتی ریل‌گذاری شما صحیح باشد اگر امروز حرکت کُند باشد اما در آینده بهتر به مقصد می‌رسید و ریل‌گذاری این دولت درست است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: عرض و طول بسیج، انقلاب است و منطق آن تبدیل کننده تهدید به فرصت است و آبرسانی به روستاها با این نگاه انجام می‌شود و ادعا و انتفاعی ندارد و بازوی اجرایی دولت است و به دنبال مردم‌پایه کردن فعالیت‌هاست.

وی عنوان کرد: اگر در الگوی خدمت‌گذاری معمار کبیر انقلاب قرار بگیریم، به نتیجه می‌رسیم و اگر مسئولی خادمانه و متواضع تر کار مردم را راحت‌تر انجام داد، مسئول واقعی است.

رئیس بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با حرکت‌های جهادی، دولت انقلابی مردمی، جهادی بشود ولی جهادی‌ها نان خور دولت و سیاسی نشوند.

انتهای پیام




دولت مردمی شود ولی گروه های جهادی نان خور دولت نشوند

منبع: ایـسنا
? دولت مردمی شود ولی گروه های جهادی نان خور دولت نشوند