دولت سیزدهم، به شکل حرفه‌ای از بخش‌های صنعتی برای توسعه حمایت می‌کند

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: دولت سیزدهم، تنها دولتی که به شکل حرفه‌ای از بخش‌های صنعتی کلان برای توسعه حمایت می‌کند. به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ایمان عتیقی صبح امروز آئین در افتتاح چندین پروژه در حوزه آب و برق استان در حضور آیت‎‌الله رئیسی رئیس جمهور در شهرستان […]

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: دولت سیزدهم، تنها دولتی که به شکل حرفه‌ای از بخش‌های صنعتی کلان برای توسعه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ایمان عتیقی صبح امروز آئین در افتتاح چندین پروژه در حوزه آب و برق استان در حضور آیت‎‌الله رئیسی رئیس جمهور در شهرستان بم گفت: پروژه فاضلاب شهرستان سیرجان با سرمایه‌پذیر شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و سرمایه‌گذاری شرکت‌های منطقه‌ای گل‌گهر اعم از شرکت سرمایه‌گذاری گل‌گهر، شرکت جهاد نصر، شرکت نظم‌آوران و شهرداری شهرستان بوده است.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ادامه داد: این پروژه حدود پنج سال پیش در خرداد سال ۱۳۹۷ آغاز شد که حجم سرمایه‌گذاری این پروژه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بود که ارزش روز آن بیش از چهار هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۳۸۸ کیلومتر و همچنین ظرفیت تصفیه‌خانه در شبانه‎روز ۲۶ هزار متر مکعب است و میزان پساب نهایی پروژه در مراحل پایانی ۳۰۰ لیتر بر ثانیه، آب را به صنعت و کشاورزی‌های خاص منطقه سیرجان عطا می‌کند.

عتیقی عنوان کرد: روش تصفیه، روش لجن فعال ال‌ای است که یکی از روش‌ها و تکنولوژی به‌روز دنیاست و مدت بهره‌برداری شرکت گل‌گهر با آب و فاضلاب حدود ۳۵ سال است و از جمله مزایای این طرح می‌توان به جلوگیری از آب‌های زیرزمینی، ارتقا بهداشت عمومی و شاخص‌های فاضلاب و کمک به صنعت فولاد و کشاورزی‌های خاص اشاره داشت.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اظهار کرد: در سفر قبلی رئیس جمهور به استان، پیگیری آب‌های مناطق شمال استان بود که با پیگیری استاندار، بخش صنعت این مسئله تعیین ‌تکلیف شد و آن قسمتی که باید توسط شرکت‌های معدنی تأمین سرمایه شود با دستور رئیس جمهور، وزیر نیرو و پیگیری مستمر استاندار انجام شد و بخش صنعت با لحاظ کردن شرکت‌های معدنی استان، تأمین منابع مالی انجام شد.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: ضمن تشکر از استاندار مردمی و اقتصادی، ما توانستیم شرکت‌های پیشران را راه‌اندازی کنیم و با وفاق و همدلی شورای تأمین استان و همراهی با بخش تولید و بستری که برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است، پیش‌بینی می‌کنیم اتفاقات توسعه‌ای در استان کرمان رقم خواهد خورد.

عتیقی با تأکید بر این‌که حمایت شما از پیشرانان امروز زبانزد صنعت‌گران شده است، خاطرنشان کرد: تنها دولتی که به این شکل حرفه‌ای از بخش‌های صنعتی کلان برای توسعه حمایت می‌کند این دولت است.

انتهای خبر/م
 




دولت سیزدهم، به شکل حرفه‌ای از بخش‌های صنعتی برای توسعه حمایت می‌کند

منبع:آرمـان
? دولت سیزدهم، به شکل حرفه‌ای از بخش‌های صنعتی برای توسعه حمایت می‌کند