دولت بسترهای حضور جدی مردم در صحنه‌های مورد نیاز کشور را فراهم کند

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت بسترها را برای حضور جدی مردم در صحنه‌هایی که مورد نیاز کشور است، فراهم کند. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعدازظهر امروز ۱۵ مهرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اتفاقات سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: عزمی جزم شده تا این پیروزی‌ها […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت بسترها را برای حضور جدی مردم در صحنه‌هایی که مورد نیاز کشور است، فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعدازظهر امروز ۱۵ مهرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اتفاقات سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: عزمی جزم شده تا این پیروزی‌ها را به تصویر بکشد و اینکه دیگر اسرائیل در جایگاه بازدارندگی نیست و این قدرت پوشالی به پایان رسیده و در روزهای آینده فلسطینی‌ها پیروزی‌های را یکی پس از دیگری به دست خواهند آورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: مردم روستا و عشایر افرادی مفید و موثر هستند و کارهای سخت را برعهده می‌گیرند و سربار جامعه نیستند. همچنین این افراد اهل تلاش، زحمت ، اهل مقاومت و روزهای سخت هستند و در جاهایی که به وجود آنها نیاز است همواره در صحنه حضور دارند و خدمات آنها برکسی پوشیده نیست.

او از فواید خدمت به مردم سخن به میان آورد و تصریح کرد: حرکت‌های مردمی زمانی به اوج خود می‌رسد که مردم احساس کنند دولت همه تلاش خود را برای رفاه آنها انجام می‌دهد و دولت در خدمت مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: دولت بسترها را برای حضور جدی مردم در صحنه‌هایی که مورد نیاز کشور است، فراهم کند.

انتهای پیام




دولت بسترهای حضور جدی مردم در صحنه‌های مورد نیاز کشور را فراهم کند

منبع: ایـسنا
? دولت بسترهای حضور جدی مردم در صحنه‌های مورد نیاز کشور را فراهم کند